„Milion małp z maszynami do pisania”. Polski deweloper nie ma złudzeń co do nowego pokazu generatywnej AI od Microsoftu
Najwyraźniej gigantów technologicznych nie zniechęca do inwestycji rosnąca irytacja
I bardzo dobrze, może przynajmniej do czegoś dojdą nie słuchając tego malkontenctwa. Wszystko zawsze źle.
Na pewno sobie zdają sprawę z ograniczeń i jak długa droga jeszcze przed tym, żeby było to używalne rozwiązanie. Ale przynajmniej są postępy i jest jakiś potencjał.
O trafiłem na post Ambitnego Łosia. To rzadki przywilej.
Mnie by wystarczyło jakby tym AI dało się wygenerować samą mape z przeciwnikami bo rozumiem, że to AI generuje od razu całą grę łącznie z funkcjami, tzn. życie, broń, itp. W najnowszym Battlefield coś takiego testują może to być świetna sprawa do przedłużenia żywotność gry
Dzięki za miłe słowa ;)
Mi się wydaje, że najlepsze pośrodku będzie coś typu krok dalej od DLSS i framegen - generowanie realistycznej grafiki na podstawie prostego renderu o niskiej złożoności. Może nie do każdej gry, bo odbiera to trochę artyzmu (no chyba że by się uczyło model assetami stworzonymi na potrzeby gry). Największe wrażenie robią na mnie przeróbki GTA na realistyczną grafikę, lub inny setting, tylko w tym momencie nie da się czegoś takiego robić porządnie w czasie rzeczywistym.