autor: Artur Raciborski
MGS V: The Phantom Pain – na płycie z kolekcjonerskiej edycji kryje się wycięta zawartość
Edycja kolekcjonerska Metal Gear Solid V: The Phantom Pain posiada dodatkową płytę, na której można znaleźć pewien intrygujący bonus. Jest nim wycięta zawartość z podstawowej wersji gry, która może być jej nieukończonym finałem.
- Producent: Konami;
- Gatunek: gra akcji, skradanka w otwartym świecie;
- Platformy sprzętowe: PC, X360, XONE, PS3, PS4;
- Data wydania: 1 września 2015 roku.
Premiera Metal Gear Solid V: The Phantom Pain miała miejsce zaledwie kilka dni temu, lecz dociekliwi fani produkcji zdążyli już odkryć pewną niespodziankę przygotowaną przez japońskie studio Konami. Na dodatkowej płycie dołączonej do wersji kolekcjonerskiej gry, odnaleźć można wyciętą zawartość z gry, która może być nieskończonym, prawdziwym finałem tytułu. Nagranie z misji, które składa się z niedokończonych scenek przerywnikowych i obrazków koncepcyjnych, zostało umieszczone w serwisie YouTube przez użytkownika posługującego się nickiem Inzaa. Filmik przedstawia epizod 51 zatytułowany Kingdom of the Flies. Kontynuuje on opowieść, przedstawiając motywy głównego bohatera i może stanowić świetny pomost pomiędzy Metal Gear Solid V: The Phantom Pain a ewentualnymi kontynuacjami. Na razie nie wiadomo, czy epizod zostanie dokończony i pojawi się jako oficjalne DLC.
Najprawdopodobniej deweloperzy po prostu nie zdążyli przygotować epizodu 51 na czas, co w obliczu konfliktu Konami z Hideo Kojimą i jego zespołem, a także zarzutów o zbyt duże wydatki poniesione na grę jest bardzo prawdopodobne. Na razie jednak musimy uzbroić się w cierpliwość i poczekać na więcej szczegółow od firmy Konami. Poniżej możecie zobaczyć nagranie z niedokończonej misji, ale przestrzegamy przed ogromnymi spoilerami. Jeżeli nie ukończyliście jeszcze nowego MGS-a, nie otwierajcie poniższego filmu.
Cykl Metal Gear zadebiutował w 1987 roku i na stałe wpisał się do kanonu elektronicznej rozrywki. Głównym autorem sukcesu serii jest Hideo Kojima, utalentowany twórca, który obecnie jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych osób w branży.
Cykl o przygodach Solid Snake’a i Big Bossa zdefiniował gatunek skradanek i do dzisiaj cieszy się wysoką estymą wśród graczy na całym świecie.