autor: Radosław Grabowski
"Maksymalne Uderzenie Króla Wojowników" w konsolę Microsoft Xbox
Wydany pod koniec minionego roku produkt o nazwie King of Fighters: Maximum Impact należy do znanej serii wirtualnych gier walki, istniejącej na elektroniczno-rozrywkowym rynku od jedenastu lat. Jednakże w odróżnieniu od poprzedniczek nowa pozycja jest całkowicie trójwymiarowa, więc nie widzimy już rysowanych postaci itp. Konsola PS2 ciągle ma monopol na ten tytuł, ale wkrótce się to skończy.
Wydany pod koniec minionego roku produkt o nazwie King of Fighters: Maximum Impact należy do znanej serii wirtualnych gier walki, istniejącej na elektroniczno-rozrywkowym rynku od jedenastu lat. Jednakże w odróżnieniu od poprzedniczek nowa pozycja jest całkowicie trójwymiarowa, więc nie widzimy już rysowanych postaci itp. Konsola PS2 ciągle ma monopol na ten tytuł, ale wkrótce się to skończy.
Za około półtora miesiąca nastąpi bowiem komercyjny debiut King of Fighters: Maximum Impact – Maniax, szykowany z myślą o platformie Microsoft Xbox. Będziemy mogli wybrać jednego z blisko dwudziestu charakterystycznych bohaterów, dysponujących szerokimi wachlarzami rozmaitych ruchów ofensywnych (standardowe ciosy, destrukcyjne kombinacje uderzeń etc.) i defensywnych. Na dokładne poznanie wszystkich zagrań pozwoli specjalny tryb, ochrzczony mianem Profile Mode.
Dodatkowo developerzy przygotują prawdziwą gratkę dla entuzjastów zabawy wieloosobowej, czyli obsługę Xbox Live. Dzięki temu w wirtualnej rzeczywistości odbędą się niezliczone pojedynki, turnieje itp. Warto zauważyć, iż internetowej rywalizacji nie stanie nawet na przeszkodzie różnica wersji językowych – zatem przykładowo posiadacze edycji japońskiej bezproblemowo powalczą z właścicielami amerykańskiego i europejskiego wariantu omawianej gry.