autor: Szymon Liebert
LittleBigPlanet 2 oficjalnie potwierdzone
Studio Media Molecule oficjalnie potwierdziło na kanale Twitter, że LittleBigPlanet 2 znajduje się w produkcji, a więcej informacji na jej temat poznamy już jutro. Tymczasem w sieci pojawiły się obrazki z gry (w dość niskiej jakości), pochodzące między innymi z czerwcowych numerów kilku branżowych magazynów, w który opublikowano pierwsze teksty na jej temat.
Studio Media Molecule oficjalnie potwierdziło na kanale Twitter, że LittleBigPlanet 2 znajduje się w produkcji, a więcej informacji na jej temat poznamy już jutro. Tymczasem w sieci pojawiły się obrazki z gry (w dość niskiej jakości), pochodzące między innymi z czerwcowych numerów kilku branżowych magazynów, w który opublikowano pierwsze teksty na jej temat.
Na skanach widzimy kilka przykładów rozwiązań, o których pisaliśmy wczoraj. Sackboy otrzyma nowe możliwości poruszania się – w tym hak z liną (w stylu Just Cause 2, Lost Planet 2, czy Bionic Commando) i zwiedzi mnóstwo nowych lokacji. Jedną z opcji edytora będzie natomiast możliwość zmieniania rozmiarów postaci – dzięki temu bez trudu stworzymy rodzinę Sackboy’a.
Krótka notka na temat tytułu została opublikowana na łamach News of the World. W zapowiedzi ponownie pojawiła się informacja, że LittleBigPlanet 2 nie będzie tylko grą platformową, ale raczej „platformą dla nowych gier”. Kreatywni użytkownicy będą mogli bawić się gatunkami i tworzyć strategie, gry logiczne, proste dwuwymiarowe strzelanki, czy chociażby wyścigi.
W poniedziałek powinniśmy poznać więcej konkretów na temat samej gry, w tym prawdopodobnie datę premiery. Warto przypomnieć, że według powyższych zapowiedzi, wszystkie poziomy stworzone na potrzeby pierwszego LittleBigPlanet będą kompatybilne z kontynuacją. Pierwsza gra z serii została wydana w 2008 roku na PlayStation 3 i później trafiła też na PSP.