Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 7 lutego 2008, 14:49

Konkretne informacje o Pro Evolution Soccer 2008 na Wii

Serwis spong.com donosi, że Konami ujawniło wreszcie skrywane długo szczegóły dotyczące odsłony swojej flagowej serii sportowej na konsolę Wii. Jak się okazuje, prawie półroczne przedłużenie premiery miało faktycznie uzasadnienie, ponieważ niemal cały system rozgrywki przeszedł dużą modyfikację i jest teraz przystosowany do obsługi wiilotem (kontrolerem Wii).

Serwis spong.com donosi, że Konami ujawniło wreszcie skrywane długo szczegóły dotyczące odsłony swojej flagowej serii sportowej na konsolę Wii. Jak się okazuje, prawie półroczne przedłużenie premiery miało faktycznie uzasadnienie, ponieważ niemal cały system rozgrywki przeszedł dużą modyfikację i jest teraz przystosowany do obsługi wiilotem (kontrolerem Wii).

Poruszanie się po menu za pomocą kursora jest proste i oczywiście się sprawdza. Konstruowanie w ten sposób taktyki tuż przed rozpoczęciem spotkania wygląda efektownie. Zamiast dotychczasowego schematu, wystarczy „chwycić” ikonę zawodnika i przesunąć ją na upragnioną pozycję, a następnie określić wybierając z małego okienka, jakie zadanie ma dany piłkarz spełniać.

PES 2008 nie jest pierwszą grą piłkarską na Wii. Po udanej Fifa 08 teraz nadeszła pora na całkowicie nowatorski sposób kontroli. W czasie meczu gałka analogowa posłuży do kontroli zawodnika, a wskaźnikiem zaznaczymy miejsce i siłę podania. Również prawą dłonią wykonywać będziemy zwody oraz strzały na bramkę rywala. Podobno najważniejsze jest – jak w prawdziwym sporcie – wyczucie czasu.

Filmy przedstawiające rozwiązania zastosowane w tej wersji gry znajdziecie w naszym dziale GOL Video. Pochodzą one z japońskiej edycji PES2008.

Gra zaoferuje również tryb multiplayer przez Wii Connect oraz wykorzysta stworzone w menu głównym konsoli ludki Mii. Potwierdzono także datę premiery Pro Evolution Soccer 2008 na Wii – trafi ona do sprzedaży 28 marca tego roku.

Przemysław Bartula

Przemysław Bartula

W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.

więcej