Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość pozostałe 5 kwietnia 2004, 11:31

autor: Maciej Myrcha

Koniec monopolu Havok ?

Prawdopodobnie większość graczy, głównie fanów gier FPP, kojarzy nazwę Havok. Jest to zarówno firma jak i jej produkt - zaawansowany silnik fizyczny, wykorzystywany w wielu najnowszych, i nie tylko, produkcjach branży elektronicznej. A czy ktoś potrafi wymienić nazwę jakiegoś innego, komercyjnego silnika fizycznego? Nie? Otóż mylicie się bardzo, a udowadnia to firma Epic Games anonsując zastosowanie w Unreal Engine silnika fizycznego firmy Novodex.

Prawdopodobnie większość graczy, głównie fanów gier FPP, kojarzy nazwę Havok. Jest to zarówno firma jak i jej produkt - zaawansowany silnik fizyczny, wykorzystywany w wielu najnowszych, i nie tylko, produkcjach branży elektronicznej. A czy ktoś potrafi wymienić nazwę jakiegoś innego, komercyjnego silnika fizycznego? Nie? Otóż mylicie się bardzo, a udowadnia to firma Epic Games anonsując zastosowanie w Unreal Engine silnika fizycznego firmy Novodex.

NovodeX Physics SDK, bo tak brzmi jego pełna nazwa, zapewni zaawansowane funkcje fizyczne oraz symulacyjne w najnowszych odsłonach silnika Unreal. " NovodeX Physics SDK stanowi solidną podstawę do tworzenia fizyki i symulacji różnych zdarzeń w Unreal Engine ," powiedział Tim Sweeney, przewodniczący zarządu Epic Games. "Połączenie doskonałej wydajności i zaawansowanych funkcjonalności pozwoli nam na podniesienie poprzeczki i zaimplementowanie jeszcze bardziej spektakularnych efektów niż macie możliwość oglądania w obecnej wersji silnika Unreal ."