Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość pozostałe 18 grudnia 2007, 07:11

Koncern Take-Two Interactive Software stworzył nowe studio

Blisko trzy tygodnie koncern Take-Two Interactive Software kazał nam czekać na oficjalne wieści dotyczące nowego studia deweloperskiego, w którym pracę znalazła część zespołu odpowiedzialnego za produkcję gry BioShock.

Blisko trzy tygodnie koncern Take-Two Interactive Software kazał nam czekać na oficjalne wieści dotyczące nowego studia deweloperskiego, w którym pracę znalazła część zespołu odpowiedzialnego za produkcję gry BioShock.

Koncern Take-Two Interactive Software stworzył nowe studio - ilustracja #1

Nowy oddział nazywa się 2K Marin, a swoją siedzibę ma w amerykańskim mieście Novato, położonym kilkadziesiąt kilometrów na północ od San Francisco (stan Kalifornia). Koncern Take-Two Interactive Software nie zdradza tytułów gier, które opracuje powołane do życia studio. W chwili obecnej wiadomo jedynie tyle, że pracownicy 2K Marin będą nie tylko tworzyć samodzielnie nowe produkty, ale również pomagać innym oddziałom w finalizowaniu ich projektów.

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej