Koncern Activision numerem jeden na rynku amerykańskim
Koncern Activision wydał oświadczenie stwierdzające, iż w okresie jedenastu miesięcy, od stycznia do listopada, stał się największym wydawcą na terytorium Stanów Zjednoczonych. Wiadomość ta dotyczy segmentu konsolowego, zarówno sprzętu stacjonarnego, jak i przenośnego.
Koncern Activision wydał oświadczenie stwierdzające, iż w okresie jedenastu miesięcy, od stycznia do listopada, stał się największym wydawcą na terytorium Stanów Zjednoczonych. Wiadomość ta dotyczy segmentu konsolowego, zarówno sprzętu stacjonarnego, jak i przenośnego.
Według organizacji zajmującej się analizą amerykańskiego rynku rozrywkowego, NPD Group, udziały giganta na rynku elektronicznej rozrywki, w porównaniu do analogicznego okresu roku poprzedniego, wzrosły z 7,9% do 16,8%.
W listopadzie najlepiej sprzedającymi się tytułami były Guitar Hero III: Legends of Rock oraz Call of Duty 4: Modern Warfare. Ten pierwszy należy także do najlepiej sprzedającej się marki od stycznia tego roku.
Należy zauważyć, iż sukces ten odnosi się jedynie do samego Activision Inc. Nie dotyczy on całego, powstałego ostatnio koncernu Activision Blizzard.