autor: Krzysztof Bartnik
Komentarz twórcy duetu Sam - Max, odnośnie anulowania developingu gry Sam & Max: Freelance Police
Czwartego marca z przykrością poinformowaliśmy Was o anulowaniu prac nad Sam & Max: Freelance Police. Powodem takiego stanu rzeczy okazały się pieniądze - korporacja LucasArts nie dostrzegła jakiejkolwiek szansy na komercyjny sukces swego tytułu. Twórca oryginalnego komiksu o przygodach duetu Sam - Max, tj. Steve Purcell, wyraził swoje niezadowolenie odnośnie powyższego faktu na łamach serwisu International House of Mojo, wyraźnie zaznaczając jednak, że gra mogła ukazać się na rynku i z pewnością prezentowałaby bardzo wysoki poziom wykonania.
Czwartego marca z przykrością poinformowaliśmy Was o anulowaniu prac nad Sam & Max: Freelance Police. Powodem takiego stanu rzeczy okazały się pieniądze - korporacja LucasArts nie dostrzegła jakiejkolwiek szansy na komercyjny sukces swego tytułu. Twórca oryginalnego komiksu o przygodach duetu Sam - Max, tj. Steve Purcell, wyraził swoje niezadowolenie odnośnie powyższego faktu na łamach serwisu International House of Mojo, wyraźnie zaznaczając jednak, że gra mogła ukazać się na rynku i z pewnością prezentowałaby bardzo wysoki poziom wykonania.
Zdaniem Steve'a Purcella, do momentu ogłoszenia decyzji o anulowaniu, prace szły zgodnie z wcześniej ustalonym planem i wszystko wskazywało na to, iż całość trafi na sklepowe półki wiosną bieżącego roku. Autor komiksowych przygód Sama & Maxa dodał również, że nie mógłby być bardziej zadowolony ze scenariusza, poziomu grywalności, wspaniałej animacji i dopracowanych efektów 3D, które opracował zespół, pracujący pod kierownictwem Mike'a Stemmle'a i które mieli zobaczyć gracze z całego świata...