Kolejne wieści dotyczące Command & Conquer 3
Sporo zamieszania wywołała informacja z najnowszego numeru magazynu PC Gamer o pracach nad nową odsłoną cyklu Command & Conquer. Spragnieni nowych wieści fani prześcigają się w produkcji plotek dotyczących gry, próbują podważyć prawdziwość zdjęć czasopisma zaprezentowanych w sieci. Tymczasem z różnych źródeł napływa coraz więcej ciekawostek dotyczących programu.
Sporo zamieszania wywołała informacja z najnowszego numeru magazynu PC Gamer o pracach nad nową odsłoną cyklu Command & Conquer. Spragnieni nowych wieści fani prześcigają się w produkcji plotek dotyczących gry, próbują podważyć prawdziwość zdjęć czasopisma zaprezentowanych w sieci. Tymczasem z różnych źródeł napływa coraz więcej ciekawostek dotyczących programu. My postanowiliśmy zebrać je w jednym miejscu i podzielić się nimi z naszymi czytelnikami...
Akcja gry Command & Conquer: Tiberium Wars (taki tytuł zaprezentował magazyn PC Gameplay – okładka powyżej) rozgrywać będzie się w 2047 roku. Ekspansja zielonej substancji znanej jako Tiberium poważnie zagraża mieszkańcom Ziemi. Aż 20% obszaru nie nadaje się do egzystencji, kolejne 50% już wkrótce zamieni się w pustynię. W takiej oto ponurej rzeczywistości siły GDI (Global Defense Initiative) oraz Brotherhood of Nod nadal prowadzą wojnę. Nie znamy dokładnie przyczyn kolejnego konfliktu, ale niewątpliwie chodzi tu o kontrolę nad Tiberium oraz postać Kane’a - charyzmatycznego przywódcy terrorystów, który znów powstaje z martwych (o ile w ogóle zginął)...
Z zapowiedzi przedstawionej w najnowszym numerze magazynu PC Gamer wynika, że po ukończeniu obu kampanii (dla GDI i Nod), gracz otrzyma możliwość objęcia kontroli nad trzecią frakcją. Niestety, na razie nie wiadomo nic na jej temat. Fani liczą na to, że będą to Mutanci (zdeformowani ludzie, którzy mieli kontakt z Tiberium) lub kosmici, którzy odwiedzili Ziemię przy okazji Command & Conquer: Tiberian Sun. Oprócz potyczek w trybie single player, dostępne będą również batalie w sieci. Wśród wariantów rozgrywki wymienia się aktualnie: Skirmish, Deathmatch, Team Deathmatch i World Domination.
Command & Conquer: Tiberium Wars skorzysta z silnika Sage – tego samego, który został użyty w grze Command & Conquer: Generals. Oczywiście engine doczeka się solidnych modyfikacji, podobnych do tych, jakie zastosowano przy okazji obu odsłon cyklu Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie.
Głównym projektantem Command & Conquer: Tiberium Wars jest Jason Bender, który brał udział w powstaniu Command & Conquer: Generals. Funkcję producenta wykonawczego objął natomiast Mike Verdu, również związany z ostatnią odsłoną cyklu.