Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 23 sierpnia 2022, 22:45

Kojima chyba pomylił pokazy, zapowiedział podcast na gamescom 2022

Hideo Kojima podczas tegorocznych targów gamescom nie przedstawił nowej gry, lecz obiecał fanom szansę na głębsze zrozumienie jego procesu twórczego.

Podczas tegorocznej ceremonii otwarcia gamescomu wielu najsłynniejszych twórców miało okazję zaprezentować swoje najnowsze projekty i przybliżyć je szerszej publiczności. Wśród nich znalazł się uwielbiany przez wielu Japończyk, który zdziwił publiczność nietypowym ogłoszeniem.

Hideo Kojima to ikona branży gier wideo, a jego prezentacje przyciągają rzesze oddanych fanów. Zapowiedziany przezeń podcast, będący wynikiem współpracy z firmą Spotify, okazał się jednym z największych zaskoczeń tego wieczoru.

Słuchowisko zatytułowane Brain Structure ma przybliżać kreatywny proces twórcy i prezentować zawiłość jego umysłu oraz przedstawić wielu gości z różnych dziedzin, powiązanych z twórczością Kojimy.

Cotygodniowa seria ma także zawierać stały segment newsowy, prowadzony przez Geoffa Keighleya (gospodarza gamescom ONL).

Pierwszy odcinek podcastu zaplanowany jest na 8 września i ma być dostępny wyłącznie na platformie Spotify. Wszystkie części dostępne będą dla odbiorców z całego świata w językach japońskim oraz angielskim.

Kojima zapewnił także, że jest w trakcie pracy nad projektami growymi, o których usłyszymy w przyszłości.

Sonia Selerska

Sonia Selerska

Swoją przygodę z zawodowym pisaniem dla GRYOnline.pl rozpoczęła w 2022 roku, ale od zawsze interesowała się wszelkimi formami słowa pisanego. Studentka kierunku Film i Multimedia na specjalizacji Tworzenie Gier Wideo, głęboko śledzi zacierającą się granicę między tymi dwoma światami. Czasami wstydliwie docenia przerost formy nad treścią. W przypadku mediów częściej niż rzadziej wchodzi w skrajności; nigdy nie może wybrać między filmami dokumentalnymi i horrorami a cozy grami, symulatorami życia i animacjami. Częściej niż przy tytułach AAA znajdziecie ją przy oldskulowych konsolach i perełkach indie. Wolny czas poświęca swojej miłości do mody i szeroko pojętej sztuki. Uważa, że fabuła to najważniejszy element gry, a najlepsze historie to te, które czerpią z życia codziennego.

więcej