Entuzjaści gatunku RTS czekają teraz niecierpliwie na ukończenie przez Blizzard Entertainment drugiej części kultowego Starcrafta. Na minionych targach Games Convention 2007 udało się nam porozmawiać z sympatycznym duetem pracowników owej firmy, zaangażowanym w developing sequela wojny pomiędzy Terranami, Zegrami i Protossami. Była przy tym nasza kamera.
Radosław Grabowski
Entuzjaści gatunku RTS czekają teraz niecierpliwie na ukończenie przez Blizzard Entertainment drugiej części kultowego Starcrafta. Na minionych targach Games Convention 2007 udało się nam porozmawiać z sympatycznym duetem pracowników owej firmy, zaangażowanym w developing sequela wojny pomiędzy Terranami, Zegrami i Protossami. Była przy tym nasza kamera.

Od lewej: Bob Colayco i Samwise Didier oraz Shuck.
Najpierw nieco o Starcrafcie II opowiedział nam Samwise Didier. Odpowiada on w Blizzard Entertainment za kierownictwo artystyczne i maczał palce w zdecydowanej większości hitowych gier z tej stajni. Samwise'owi asystował Bob Colayco, zajmujący się kontaktami z dziennikarzami, chcącymi bliżej poznać drugiego Starcrafta.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu.
Ustaw GRYOnline.pl jako preferowane źródło wiadomości w Google
GRYOnline
Gracze