Już 9 tysięcy zadowolonych klientów sklepu GRY-OnLine
no to się zdecydujcie :) w mailu piszecie o 5% a tu o 5zł :)
edit... a przepraszam... to różne kody
nie można ich łączyć prawda? :)
yasiu - To są dwie zupełnie inne promocje. Jeżeli dostałeś od nas maila to Twój kod jest ważny do końca grudnia i upoważnia Cię do 5 % rabatu na dowolną ilość zakupów bez względu na wartość zamówienia. To natomiast jest promocja kierowana do wszystkich czytelników GRY-OnLine (oczywiście również możesz z niej skorzystać) i daje dodatkowe 5 zł rabatu przy zakupie o minimalnej wartości 99 zł do 6 grudnia.
yasiu - niestety nie można ich łączyć, jednak jeżeli masz na swoim koncie jakieś GOLe to oczywiście możesz dodatkowo nimi zapłacić bez względu na to czy uzyłeś swojego kodu.
Ja jeszcze nie jestem zadowolonym klientem Waszego sklepu, ale w okolicach 2-3 grudnia mam zamiar nim zostać :)
Wcześniej mieliście pare złotych wyższe ceny niż u konkurencji co mnie odpychało od zakupu. Róbcie jeszcze czasem promocje jak na steamie to już w ogóle będzie cud malina.
PS. Przez jaką firmę kurierską realizujecie zamówienia?
BossManPL - W tej chwili nasze ceny są na podobnym pozomie jak w innych wiodących sklepach intenetowych. Obecnie zamówienia wysyłamy firmą GLS Poland.
9 tys. zadowolonych klientów... a ilu niezadowolonych to juz nie podali
5zł? Kogo obchodzi 5zł?
Ja jestem zadowolony z pracy sklepu :) Zamówiłem gry i po 2-ch dniach za pośrednictwem Poczty Polskiej miałem już je w domu :) I chyba znów coś zamówię :)
YEAH !!!!!!!!!! 5zl super!!!!!!!!!!1
yasiu cos zle policzyles :)
yasiu - Chyba 25 zł zniżki
minimum 100zł trzeba wydac zeby 5 zł oszczędzić. to jakies żarty hehehe. Ale oferta szok !!!
5 złotych w tą zy drugą stronę jakoś nie robi mi wielkiej różnicy. Nie mam kasy na gry po 100zł.
No to cena z gta iv jak kupie spadnie o pięc złoty. zawsze coś a 5 zł piachotą nie chodzi . takie promocje mogą byc
Nie rozumiem niektórych malkontentów. Przecież to bardzo fajna promocja.
W tym okresie wyszło naprawdę sporo ciekawych gier. Zamiast ugadać się z kumplami i zamówić z 10 gier(w końcu idą święta itd.). I już 5 dych zaoszczędzonych i możecie iść w piątek na piwo.
Ale po co ja to piszę, przecież najlepiej gdyby dawali gry za darmo, to dopiero promocja.
Major Doktor Upiorna - Czy planujecie dodac wiecej gier przez Steam?
Orl@ndo - Pracuję nad tym.
EG2008_66671584 - Niektorzy muszą sobie nieco pomarudzić i nigdy im nie dogodzimy. Sęk w tym, że oferowany przez nas kod promocyjny jest dodatkowym rabatem. Większość gier w naszej ofercie ma ceny znacznie niższe niż te sugerowane przez dystrybutorów.
Ale po co ja to piszę, przecież najlepiej gdyby dawali gry za darmo, to dopiero promocja.
Na Steamie np. często są promocje typu -50%, -75%. W dodatku kupując packi (ID Pack, Rockstar Pack itp) znowu dostajemy upust. To są dopiero promocje!
promocja 5 PLN mnie powalila.
mniej wiecej na poziomie "zatankuj u nas 10 razy a dostaniesz choinke zapachowa"
[21] - HAHAHAHA So true ... xD
Koszty przesyłek w firmie kurierskiej pewnie spadły o 5 zł. to robią wielką promocję ;D kupuję grę za 150 zł. i zaoszczędzę aż 5 ! HO HO~ ! XD
żle policzyłem patrząc na tego newsa, patrząc na maila którego dostałem, policzyłem dobrze :)
A ktoś mi może napisać jak ten sklep działa w praktyce?
1. Jakie ma opinie, czyli np. jaka jest szybkość i jakość wysyłki, rzetelność GLS Poland, jaki jest kontakt z klientem itd.?
2. Dodajecie z ramach promocji poradnik go zakupionej gry. Czy tenże znajduje sie na płycie z grą?
3. 'pełne wsparcie po zakupie gry' - jak długo te wsparcie obowiązuje, dożywotnio?
4. i czemu nie ma żadnych komentarzy pod wystawionymi grami? :-)
Jeżeli komuś zależy na szybkim otrzymaniu zamówionej gry to polecam ten sklep. Kupiłem grę i już na drugi dzień mogłem ją instalować. A jeżeli chodzi o kontakt, to cytat z krótkiego testu sklepów w ostatnim numerze CDA:
"...w tej kategorii zdecydowanym zwycięzcą jest sklep gry-online.pl; konsultantka udzielająca informacji zdawała się z największą przyjemnością odpowiadać na pytania, a jej zasób wiedzy na interesujące nas tematy także robił wrażenie."
mirencjum => Dziękuję za miłe słowa - zadowolenie klientów wiele dla nas znaczy. Oczywiście jeżeli ktoś chciałby zadać nam jakieś pytania odnośnie towaru z oferty lub swojego zamowienia może do mnie zadzwonić lub napisać maila, postaram się pomóc każdemu (kontakt znajdziecie w dziale pomocy).