Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 14 września 2024, 10:18

autor: Adrian Werner

Jest rozwijana już prawie 10 lat, lecz unikalna średniowieczna gra o budowaniu maszyn masowego rażenia nie zwalnia tempa. Besiege czeka dużo darmowej zawartości

Twórcy gry Besiege ujawnili dalsze plany rozwoju gry. Jeszcze w tym roku otrzymamy dwie aktualizacje, a w 2025 r. czekają na nas kolejne.

Źródło fot. Spiderling Studios.
i

Minęło już prawie dziesięć lat od debiutu gry Besiege w Steam Early Access i ponad cztery od momentu, w którym tytuł opuścił wczesny dostęp. Mimo to autorzy wcale nie zamierzają porzucać tej produkcji. Przedwczoraj tytuł zadebiutował na Nintendo Switch, a twórcy ujawnili plany rozwoju na ten rok i przyszły.

  1. W 2024 roku Besiege otrzyma jeszcze dwie aktualizacje. Pierwsza z nich ulepszy edytor poziomów, m.in. poprzez dodanie do niego wielu nowych obiektów oraz wprowadzenie zmian, które ułatwią tworzenie map wodnych.
  2. Drugi patch, jaki otrzymamy jeszcze w tym roku, nazwany został Block Update. Zgodnie z tytułem, doda on nowe klocki do systemu craftingu, otwierając przed graczami świeże funkcje budowy maszyn.
  3. Na 2025 rok zaplanowano z kolei wielką aktualizację z okazji 10. urodzin gry. Łatka odświeży i rozbuduje jej historyczne elementy oraz wprowadzi dodatkowe wyzwania.
  4. Co ważne, ten urodzinowy update nie będzie jedynym, jaki zadebiutuje w 2025 r. Na razie autorzy nie są jednak gotowi zdradzić konkretów odnośnie do kolejnych łatek.

Przypomnijmy, że Besiege dostępne jest na razie tylko na PC oraz konsolach Xbox One. Xbox Series S, Xbox Series X i Nintendo Switch. 12 grudnia zadebiutuje jednak także na PlayStation 4 i PlayStation 5.

Warto wspomnieć, że obecnie na Steamie trwa promocja, w ramach której cenę gry obniżono o 75%, dzięki czemu można ją kupić za 13,74 zł. Oferta pozostanie ważna do 18 września.

  1. Besiege na Steamie

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej