Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 31 maja 2007, 17:28

Hellboy: The Science of Evil w wersji na PlayStation 3 będzie zawierać różne bonusy

Hellboy: The Science of Evil – tak brzmi oficjalny tytuł nowej gry firmy Krome Studios, która została zapowiedziana przeszło rok temu, podczas ostatniej edycji targów E3. Pełna nazwa programu została ujawniona przez Johna Whistona w wywiadzie dla magazynu PlayStation Universe.

Hellboy: The Science of Evil – tak brzmi oficjalny tytuł nowej gry firmy Krome Studios, którą zapowiedziano przeszło rok temu, podczas ostatniej edycji targów E3. Pełna nazwa programu została ujawniona przez Johna Whistona w wywiadzie dla magazynu PlayStation Universe.

Hellboy: The Science of Evil w wersji na PlayStation 3 będzie zawierać różne bonusy - ilustracja #1

Ponieważ wspomniany wyżej serwis koncentruje się na urządzeniach firmy Sony, oczywistym jest fakt, że większość pytań dotyczących gry poświęconych było wersji na konsolę PlayStation 3. Whiston zdradził m.in., że niewykorzystane przez program miejsce na dysku Blu-ray zostanie odpowiednio zagospodarowane. Gracze już teraz mogą spodziewać się materiałów filmowych dokumentujących proces tworzenia gry, a także grafik koncepcyjnych. Niewątpliwie sporą atrakcją będą też wywiady z takimi ludźmi, jak Ron Perlman, Guillermo del Toro oraz Mike Mignola.

Pełna wersja gry będzie pracować w rozdzielczości 720p z prędkością 30 klatek na sekundę. Nie jest wykluczone, że tuż przed premierą programu w sieci PlayStation Network pojawi się oficjalne demo, ale ostatecznego stanowiska w tej sprawie John Whiston nie przedstawił. Hellboy: The Science of Evil ma trafić na rynek elektronicznej rozrywki jeszcze przed końcem bieżącego roku.

Hellboy: The Science of Evil w wersji na PlayStation 3 będzie zawierać różne bonusy - ilustracja #2
Hellboy: The Science of Evil w wersji na PlayStation 3 będzie zawierać różne bonusy - ilustracja #3

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej