Halo 2 bez pojedynków pomiędzy posiadaczami PeCetów i Xboksów
Przedstawiciele firmy Bungie Studios postanowili wyjaśnić graczom dwie najbardziej interesujące ich kwestie, związane z konwersją Halo 2 na PC. Pierwsza z nich dotyczy współpracy programu z kartami graficznymi, które nie będą obsługiwać DirectX 10, natomiast druga – rywalizacji w trybie multiplayer pomiędzy posiadaczami różnych platform sprzętowych.
Przedstawiciele firmy Bungie Studios postanowili wyjaśnić graczom dwie najbardziej interesujące ich kwestie, związane z konwersją Halo 2 na PC. Pierwsza z nich dotyczy współpracy programu z kartami graficznymi, które nie będą obsługiwać DirectX 10, natomiast druga – rywalizacji w trybie multiplayer pomiędzy posiadaczami różnych platform sprzętowych.
Mimo, że Halo 2 ma pracować wyłącznie pod kontrolą systemu operacyjnego Windows Vista, nie oznacza to, że gra wymagać będzie karty graficznej z obsługą DirectX 10. Produkt firmy Bungie Studios, podobnie jak inne gry tworzone z myślą o nowym wynalazku koncernu Microsoft,obsłuży z powodzeniem również karty obecnej generacji. Wszyscy zainteresowani poznają minimalne wymagania sprzętowe przed premierą konwersji.
PeCetowa edycja Halo 2 nie pozwoli na rywalizację w trybie multiplayer z użytkownikami konsol Xbox oraz Xbox 360. Użytkownicy padów, którzy twierdzą, że są w stanie nawiązać równorzędną rywalizację z przeciwnikiem grającym za pomocą myszki i klawiatury, będą musieli stanąć do pojedynku na „blaszakach”. Przedstawiciele Bungie Studios podkreślają, że wersja gry przeznaczona na PC będzie mieć specjalnie zmodernizowane plansze, co jest jednym z powodów, dla których multi-platformowe pojedynki nie mają większego sensu...