CJ znów może zrobić selfie, patch do GTA Trilogy naprawił obiektywy
Rockstar wypuścił patch 1.04 do GTA: The Trilogy – The Definitive Edition. Łatka wprowadza 126 poprawek i jest dostępna na wszystkich platformach sprzętowych.
Wczoraj wieczorem firma Rockstar Games ogłosiła wydanie patcha 1.04 do GTA: The Trilogy – The Definitive Edition. Aktualizacja wprowadza w sumie 126 poprawek – 5 ogólnych, 31 do Vice City oraz po 45 do GTA III i San Andreas – i jest dostępna na PC, PS4, PS5, XOne, XSX/S i Switchu.
Rozmiar patcha 1.04
„Waga” łatki jest różna w zależności od platformy i tego, czy zechcemy zaktualizować jedną grę, czy trzy. Dokładną ilość danych, jaką trzeba pobrać na PC, PlayStation i Xboxach, znajdziecie w poniższej tabeli.
PC | PS4 i PS5 | XOne i XSX/S | |
GTA III | 4,18 GB | 3,5 GB | 3,8 GB |
GTA: VC | 8,9 GB | 7,8 GB | 7,3 GB |
GTA: SA | 18,5 GB | 14,9 GB | 16,5 GB |
Sprawdź nasze opinie o GTA: The Trilogy – The Definitive Edition:
- Rockstar przycyberpunkował – GTA The Trilogy to jeden wielki chaos
- Recenzja GTA Trilogy Definitive Edition – nie o taki remaster nic nie robiłem
Zmiany w patchu 1.04
Najważniejsze zmiany wprowadzone w aktualizacji to oczywiście te pięć, które zaimplementowano do wszystkich trzech odświeżonych gier. Poprawiają one ich wydajność – niezależnie od platformy i trybu graficznego – oraz stabilność, a także eliminują problemy z kolizjami, teksturami czy checkpointami.
Pomniejsze, lecz nie mniej istotne zmiany, jakie wprowadzono do poszczególnych gier z pakietu, obejmują natomiast rzeczy takie jak praca kamery w konkretnych misjach, wyświetlanie się tekstu w rozdzielczości 4K czy poprawne przyznawanie osiągnięć. Ponadto np. protagonista San Andreas, CJ, podczas celowania ze snajperki bądź patrzenia przez obiektyw aparatu będzie teraz – tak jak w oryginale – widział swoje odbicie w lustrze.
Pełną listę poprawek znajdziecie tutaj. Jeśli zaś chcielibyście obejrzeć filmik podsumowujący wprowadzone w patchu 1.04 zmiany, to polecam Wam ten materiał.