GRYOffline 2016 – podsumowanie i zdjęcia z imprezy
GRYOffline 2016 – impreza dla czytelników gry-online.pl i widzów tvgry.pl – już za nami. Przygotowaliśmy krótkie podsumowanie wydarzenia, również w formie galerii zdjęć. Serdecznie dziękujemy wszystkim uczestnikom za przybycie.
W minioną sobotę w Fortach Kleparz w Krakowie odbyło się GRYOffline 2016 – impreza dla czytelników gry-online.pl i widzów tvgry.pl. Serdecznie dziękujemy wszystkim uczestnikom za przybycie – mamy nadzieję, że dobrze się bawiliście i zechcecie spotkać się z nami ponownie za rok. Chcielibyśmy też zobaczyć nowe twarze, więc na zachętę przygotowaliśmy krótkie podsumowanie wydarzenia – może skusicie się na spotkanie z naszą redakcją przy kolejnej okazji? ;-)
Jedną z głównych atrakcji była prezentacja gry SEVEN: The Days Long Gone – oryginalnego postapokaliptycznego RPG-a rodem z Polski, który łączy klasyczny rzut izometryczny ze zręcznościową mechaniką, uwzględniającą nawet parkourowy system poruszania się. Pokaz prowadzili Maciej Izworski i Błażej Zając z firmy IMGN.PRO, która tworzy grę we współpracy ze studiem Fool’s Theory.
Drugim gwoździem programu był panel zatytułowany „Jak powstawał Wiedźmin 3 i dlaczego Toussaint ma krakowskie korzenie”, w którym uczestniczyli twórcy ubiegłorocznego polskiego megahitu ze studia CD Projekt RED (ze szczególnym uwzględnieniem osób odpowiedzialnych za świeży jeszcze dodatek Krew i wino). Byli to Konrad Tomaszkiewicz – reżyser gry (Game Director), Kacper Niepokólczycki – artysta środowiskowy (Environment Artist), Błażej Augustynek – projektant zadań (Quest Designer) i Tomasz Marchewka – scenarzysta (Writer).
Oprócz tego rodzime Carbon Studio prezentowało ALICE VR – pierwszoosobową przygodówkę, która została osadzona w klimatach łączących science-fiction z baśniowością inspirowaną Alicją w Krainie Czarów i powstaje z myślą o goglach wirtualnej rzeczywistości.
Można było też wypróbować gogle HTC Vive (SteamVR) w szeregu rozmaitych minigier – zainteresowani (a tych było co nie miara) mogli chociażby postrzelać z łuku w wirtualnej rzeczywistości.
No i przeprowadziliśmy turniej Gwinta (karcianki znanej z Wiedźmina 3) przy użyciu „prawdziwych” kart, które były dodawane do pudełkowych wydań rozszerzeń do ostatniego RPG-a studia CD Projekt RED. Trzy ostatnie rozgrywki (półfinały i finał) odbyły się na scenie w głównej sali, oglądane przez dziesątki widzów.
Ponadto dziękujemy wszystkim głównym firmom i partnerom, które zapewniły atrakcje oraz ufundowały nagrody:
Dziękujemy też firmom: CDP.pl, Electronic Arts Polska, iFun4all, Nexfilm i Polyslash oraz wszystkim pracownikom Fortów Kleparz zaangażowanych w organizację GRYOffline 2016.
Do zobaczenia za rok!