Gry z Androida w Windows. Ruszyła beta Google Play Games
Czyli taki "oficjalny" BlueStacks? Ciekawe co ich do tego nakłoniło...
Super cieszę się w końcu nie będę musiał kupować telefonów z podzespołami do grania no i diabolo immortal na pece;)
a moim zdaniem to złe rozwiązanie w dłuższej perspektywie, póki co działa efekt "wow, można grać w gry z androida na pc", a jak więksi deweloperzy zwietrzą w tym interes, przełoży się to na jeszcze gorszą jakość dotychczasowych gier
Czy rzeczywiście są gry mobilne, które nie mają lepszego odpowiednika, albo wersji, na PC?
Są nawet takie tylko z wersją na Androida.
Zresztą lepsze czy gorsze, więcej możliwości = lepiej.
Nie wiem, jak Wam ale mi się to zaczyna układać w całość i wygląda jakby było planowane od dłuższego czasu. Diablo Immortal, należące do Activision Blizzard miało wyjść TYLKO na urządzenia mobilne - oburzyło to graczy, jednak nie ma wątpliwości, że gra zarobi krocie jak każda duża mobilna, a ta jest dodatkowo w znanym i lubianym uniwersum i wygląda naprawdę dobrze. Microsoft zwietrzylo okazję i kupiło Activision Blizzard, jednocześnie zaczęli robić emulator Google Playa na PC. W ten sposób pozyskują ogromne IP, które zarobi krocie i jednocześnie odzyskują zawalone zaufanie fanów Acti Blizz wprowadzając wyczekiwaną grę na PC. W tym momencie jestem niemalże pewien, że premiera Play Pass PC i Diablo Immortal będą w tym samym momencie.
Samym zemulowaniem gry mobilnej na PC nie zachęcisz graczy do niej. Tu nie jest problemem to, że gra jest tylko na smartfony i nie bedzie można w nią wygodnie zagrać na PC, tylko że gra mobilna to gra mobilna. Całkiem inna skala projektu, z lipną grafiką, z lipną historią, ze zubożonym gameplayem, na dodatek ma to być free-to-play. Możliwość zagrania w nią na PC nie zmieni faktu, że w porównaniu z np. takim Diablo 4 ta gra to żart.
Gra będzie miała wsparcie pada, więc będzie można normalnie pograć, nie będzie problemu ze sterowaniem, a przynajmniej aż takiego problemu. Poza tym kolega chyba nie za bardzo zaglebil się w projekt. Immortal pod kątem modeli bije na głowę pozostałe obecnie dostępne gry z serii, otoczenie zbliżone do D3, aczkolwiek i tak wygląda to jakoś lepiej. Oprócz tego gra to niemalże MMO, rozbudowane też jest konkretnie. Normalne raidy na wiele osób, niemalże otwarty świat, dungeony, jest też fabuła, aczkolwiek za mało o niej powiedzieli, żeby stwierdzić czy dobra. Z zapowiedzi przypomina poziom D3, czyli średnio, ale nie o to głównie chodzi w grach z tej serii.
Fakt, nie siedzę za bardzo w temacie Diablo jednak swojego zdania nie zmienię. Gracze wkurzyli się nie dlatego, że w Immortal nie będą mogli zagrać na PC tylko dlatego, że Immortal to gra mobilna. A gra mobilna jak bardzo byś mnie nie próbował przekonywać nigdy nie będzie miała takiej jakości jak pełnoprawna gra AAA.
I bardzo dobrze, mam nadzieję że Bluestacks zdechnie jak najszybciej.
I podobnie jak ty uważam, że zakup Activision-Blizzard był poniekąd podyktowany rynkiem mobilnym. Ale ze względu na to, że Acti ma ekspertyzę dotyczącą rynku gier mobilnych, której Microsoftowi brakuje, a której potrzebuje. Nie przez jedną konkretną grą
Nie widzę w tym sensu. Nie po to tworzy się gry na telefon żeby je odpalać na PC.