Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Gry dla „hardkorowych graczy” to coraz mniejsza część rynku

20.06.2023 13:16
1
9
Ummon
56
Pretorianin

Tylko w tym porównywaniu procentów brakuje informacji, czy gry "tradycyjne" spadają, czy może po prostu rosną wolniej niż casualowe.
Dominacja mobilek tak obchodzi graczy "tradycyjnych" tak jak dominacja popu wśród dochodów branży muzycznej obchodzi słuchaczy metalu.

20.06.2023 13:38
Łosiu
2
odpowiedz
Łosiu
280
Najsłynniejszy półprezes

GRYOnline.pl

Dzięki. Poprawka naniesiona w newsie.

20.06.2023 16:36
pieterkov
3
odpowiedz
4 odpowiedzi
pieterkov
155
Senator

A co to gry casualowe?

20.06.2023 17:26
CyberNat2000
3.1
2
CyberNat2000
37
Konsul

Fifa, Animal Crossing, Simsy etc.

20.06.2023 18:05
3.2
zanonimizowany768165
119
Legend

Takie w których postęp w grze jest niezależny od umiejętności (manualnych i intelektualnych) gracza - może klepać przyciski bezmyślnie i podążać za znacznikami a i tak zobaczy napisy końcowe.

20.06.2023 21:34
pieterkov
3.3
pieterkov
155
Senator

czy zalicza się do nich assassin's creed, god of war, battlefield itp.? Czy chodzi tylko o jakieś gry nieznane normalnym graczom?

20.06.2023 21:40
3.4
dienicy
80
Generał

Battlefield to esport. Teraz normalni gracze graja w takie gry jak Animal Crossing, Simsy etc.

20.06.2023 18:07
4
odpowiedz
zanonimizowany768165
119
Legend

Niby coraz mniej, ale każuale i tak będą się rzucać na takie niedobitki domagając się zmian, nierzadko poważnych czy stojących w sprzeczności z celem gry.
Gatekeeping w rzeczywistości uprawiają właśnie każuale...

20.06.2023 21:37
Herr Pietrus
5
odpowiedz
Herr Pietrus
230
Jestę Grifterę

Jedyne prawdziwe gry to soulsy i rogale. A cukier i mleko to biała śmierć!

post wyedytowany przez Herr Pietrus 2023-06-20 21:41:06
20.06.2023 21:55
Krwiopijca
6
odpowiedz
Krwiopijca
34
GamerGate Troop

Dotyczy to przede wszystkim segmentu AAA, bo to bezpieczne gry dla określonej klienteli, która wymaga głównie grafiki i "emotions". Całe szczęście mniejsze studia nadal stawiają na eksperymenty i gry stanowiące wyzwanie.

Wiadomość Gry dla „hardkorowych graczy” to coraz mniejsza część rynku