STALKER 2 został podkręcony wizualnie dzięki staraniom zagorzałego fana. Porównanie graficzne pokazuje najważniejsze zmiany
Od razu jak to zobaczyłem, to po pierwszych sekundach wiedziałem, że to zwykły badziewny re-shade nic wyjątkowego parę linijek w pliczku koleś pozmieniał, by obraz był trochę bardziej ciemny i dodał pewno ukradziony mod na FSR3 z moderskich discordów (które wypuszczają je do każdej gry, która nie posiada FSR3) i niby nowa jakość.
d razu jak to zobaczyłem, to po pierwszych sekundach wiedziałem, że to zwykły badziewny re-shade nic wyjątkowego parę linijek w pliczku koleś pozmieniał, by obraz był trochę bardziej ciemny i dodał pewno ukradziony mod na FSR3 z moderskich discordów (które wypuszczają je do każdej gry, która nie posiada FSR3) i niby nowa jakość.
Mod użyty w klipie to nie żaden reshade tylko modifikacja ingerująca w silnik gry (Unreal 5). Ładnie się zbłaźniłeś...
Do tej pory używałem moda o nazwie "BIG GRAPHICS" od BabaBooey88, twórcy znanego z modów do Cyberpunka 2077. W porównaniu do oryginału to było niebo a ziemia i do tego dobrze zoptymalizowane.
Poprawienie grafiki to żadna sztuka. Zrobienie tego tak aby nie zwiększyć wymagań to coś co byłoby warte wzmianki.