Garstka „uciekinierów” z Ubisoftu udowodniła, że zawsze była w nich pasja do tworzenia gier. Clair Obscur: Expeditio...
30 osób, a przy takim AC Shadows pracowało niby 3000.......................
Można powiedzieć, że Ubi straciło najbardziej kreatywnych ludzi :D
sciągam
właśnie, wiec pożyjemy zobaczymy czy to klątwa ubisoftu czy jednak brak umiejetności.
Gra jest swoistą rewolucją na rynku - na tym etapie bardziej dla branży od środka niż dla graczy. Budżet miała (relatywnie) komicznie mały a efekt jest kapitalny. Generalnie indie poszukujący wydawców będą teraz wiecznie przyrównywani do tego.
Od razu czuć "to coś" :) Najpierw rewelacyjny Blue Prince i teraz Ekspedycja 33 zapowiada się równie dobrze :D A i OST siada od samego początku :)
https://www.youtube.com/watch?v=W7fQw7OVy5A
Szef studia i dyrektor kreatywny to Guillaume Broche, gość, który w Ubisofcie pracował raczej średnich tytułach - Tom Clancy's Ghost Recon: Breakpoint i Heroesach VII.
Głównym designerem gry jest Michel Nohra, gość nawet nie z Ubisoftu, robił na scenie indie przy nieudanym The Cycle: Frontier i całkiem udanym pod pewnymi względami Wolcen: Lords of Mayhem oraz MMO - Dofus.
Za projekt rozgrywki odpowiada Thibault Leblan - gość pracujący w Ubi przy Far Cryu 6 i Assasins Creed Nexus VR.
Za fabułę tej gry odpowiada natomiast Jennifer Svedberg-Yen, totalna debiutantka bez żadnego doświadczenia