Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Firma Google kupiła Adspace Media za 23 miliony dolarów

19.02.2007 15:29
😜
1
Wojduś
34
Generał

Ja na reklamy w grach nie patrzę :D, czasem jak się zatrzymam na chwilę to zobacze coś. Ja w grach spostrzegam tylko te firmy które znam np. Mc'Donalds, Puma czy Adidas.

19.02.2007 15:31
2
odpowiedz
zanonimizowany6871
45
Legend

A ja biegajac ostatnio w Crackdown zauwazylem reklame Dodga nowy model 2007

a reklama bedzie skuteczniejsza jak przestana wreszcie uzywac metod jak z rzeczywistosci... Billboard czy plakat w grze jest malo skuteczny ale juz produkt placement bylby o wiele lepszy jesli te produkty bylby celem gry. Np nie zbierasz apteczek aby sie wyleczyc, ale Red Bulle itp itd.

19.02.2007 15:37
Deepdelver
3
odpowiedz
Deepdelver
71
Legend

Azzie --> w taki agresywny product placement się już bawiono (choćby Skittlesy w Darkened Skye albo Lucozade w Superfrog czy Chupa Chups w Zool) i efekty były niezadowalające, bo gracze aż tak głupi nie są.

19.02.2007 16:41
👍
4
odpowiedz
zanonimizowany175529
75
Konsul

Oki..., ChupaCHupsy moze jeszcze zrozumiem... Ale zamieszczanie reklamy Dodge w Crackdown...?
Mysla, ze po zagraniu w te gre kupie od razu samochod, albo zaczne namawiac do tego kumpli?

19.02.2007 17:27
😐
5
odpowiedz
YogiYogi
127
Generał

To jest dopiero "macanie" rynku reklam w grach.
Problemem dla producentów reklam będzie nie tylko jak je umiescic w grze. Obecne reklamy mozna latwo zablokowac ustawiajac regule w firewally tak, by laczylo ze strona, z ktorej sa pobierane reklamy.

Ale moze sie zdarzyc ze w Battlefield 3142 bedzie do wyboru Sniper Rifle 'Puma'' do tego luneta 'Adidas' a cala druzyna wsiada do transportera 'BMW' :)

Ja widze jeszcze jedno niebezpieczenstwo - reklame poklatkowa. O ile w programach TV jest to zabronione (jesli pamietam Coca-Cole przylapano na tym kiedys) to dla gier nie ma takiego ograniczenia...

Efekt moze byc taki, ze po partyjce w nowa wersje CS wszyscy gracze skocza do lodowek po red bulla albo Pepsi... ;)

19.02.2007 17:42
6
odpowiedz
zanonimizowany1278
0
Senator

YogiYogi - > a jak ktos gra na slabym sprzecie, to bedzie musial ogladac reklamy przy kazdym przeskoku klatek ;)

a na powaznie: jednym z glownych sposobow na przekonanie klienta do marki jest ciagle uswiadomianie mu, ze takowa w ogole istnieje. np. w grze nie musi sie pojawic nic ponad logo batonika bounty, aby pozniej gracz stojac przed sklepowa polka ze slodkosciami wybral produkt najbardziej zaufany - bo juz znajomy. biada nam-automatom!

19.02.2007 17:50
Deepdelver
7
odpowiedz
Deepdelver
71
Legend

YogiYogi --> jeśli chodziło Ci o reklamę podprogową, to dziś twierdzi się niemal powszechnie, że w ogóle nie działa.

19.02.2007 18:55
8
odpowiedz
zekke
34
Generał

blad w newsie:

Firma Google kupiła Adspace Media za 23 miliony dolarów

i nizej :

...prawdziwym gigantem wśród wyszukiwarek internetowych, postanowiła zainwestować w przemysł gier komputerowych kupując amerykańską firmę Adscape Media Inc..

To Adscape czy Adspace?; )

Wiadomość Firma Google kupiła Adspace Media za 23 miliony dolarów