Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 2 stycznia 2020, 11:03

autor: Adrian Werner

Final Fantasy VII Remake - wyciekł obszerny gameplay

Do sieci wyciekł półgodzinny gameplay z Final Fantasy VII Remake. Materiał pokazuje walkę, eksplorację i scenki przerywnikowe z nowej wersji kultowego jRPG-a.

Na Final Fantasy VII Remake poczekamy do marca. - Final Fantasy VII Remake - wyciekł obszerny gameplay - wiadomość - 2020-01-02
Na Final Fantasy VII Remake poczekamy do marca.

Jeszcze trzy miesiące dzielą nas od premiery Final Fantasy VII Remake, czyli nowej wersji legendarnego japońskiego RPG-a. Osoby czekające na ten projekt powinien zainteresować wyciek obszernego zapisu rozgrywki.

Gameplay podzielony został na trzy części, ale na YouTube wgrano tylko dwie z nich. W sumie możemy obejrzeć prawie pół godziny rozgrywki, zawierającej m.in. walkę, eksplorację oraz wiele scenek przerywnikowych. Produkcja prezentuje się imponująco, zwłaszcza pod względem wizualnym, a zmieniony system potyczek zapowiada się bardzo obiecująco.

Przypomnijmy, że Final Fantasy VII Remake zadebiutuje 3 marca 2020 roku na PlayStation 4. Produkcja nie odtworzy całej kampanii z pierwowzoru z 1997 roku, ale autorzy rozpoczęli już prace nad drugim rozdziałem odświeżonej wersji tego klasyka.

Oficjalnie Final Fantasy VII Remake zmierza tylko na PlayStation 4, ale najpewniej będzie jedynie czasowym exclusive’em. Na okładce gry znalazła się bowiem informacja, że produkcja dostępna będzie wyłącznie na PS4 do 3 marca 2021 roku. Po upływie tego terminu nic nie stanie więc na przeszkodzie, aby projekt zawitał także na inne platformy sprzętowe.

Wersja pecetowa wydaje się najbardziej prawdopodobna, gdyż przez ostatnich kilka lat firma Square Enix przeniosła na pecety większość odsłon cyklu, a według szacunków płatnej wersji serwisu SteamSpy w usłudze firmy Valve grę Final Fantasy XV zakupiło ponad milion osób.

  1. Oficjalna strona serii Final Fantasy

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej