autor: Krzysztof Bartnik
Fani do Empire Interactive: „Dajcie nam kod Ghost Master, a zrobimy edytor”
Pomimo tego, że strategia Ghost Master ukazała się na rynku w maju ubiegłego roku, a zespół developerski odpowiedzialny za jej stworzenie (Sick Puppies) został zamknięty, wsparcie od strony wiernych fanów nie słabnie. Wystosowano nawet specjalną petycję do wydawcy programu, firmy Empire Interactive.
Pomimo tego, że strategia Ghost Master ukazała się na rynku w maju ubiegłego roku, a zespół developerski odpowiedzialny za jej stworzenie (Sick Puppies) został zamknięty, wsparcie od strony wiernych fanów nie słabnie. Wystosowano nawet specjalną petycję do wydawcy programu, firmy Empire Interactive.
Wielbiciele Ghost Master proszą w niej szefów powyższej firmy o udostępnienie kodu źródłowego gry. Jeżeli tak by się stało, mogliby opracować edytor, pozwalający wiernym graczom na tworzenie zupełnie nowych poziomów czy postaci (w tym duchów). Ową petycję możecie znaleźć pod tym adresem, a kilka sekund poświęconych na jej podpisanie na pewno ucieszy wytrwałych fanów gry.
Ghost Master to strategia czasu rzeczywistego, w której możemy wcielić się w postać zjawy - Mistrza Duchów. Zostaliśmy przywołani z zaświatów i sprowadzeni do miasteczka Gravenville z zadaniem terroryzowania i straszenia jego mieszkańców. Zadanie jest ciężkie, ludzie to twardy i nieprzewidywalny przeciwnik, jednak gracz jako Mistrz Duchów dysponuje unikalną siłą w postaci 23 typów różnego rodzaju duchów, zjaw i innych tym podobnych stworzeń, stworzonych w oparciu o znane mity i teorie paranormalne. Każda z tych ponadnaturalnych istot posiada energię psychokinetyczną, indywidualną moc i umiejętności, które musimy należycie wykorzystać w walce z ludźmi.