Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 7 lutego 2005, 10:43

Fallout 3: Todd Howard wzięty na spytki

Sporo wody upłynęło w Wiśle od ostatnich wieści na temat Fallout 3. Można wręcz pokusić się o stwierdzenie, że odkąd Bethesda Softworks oficjalnie ogłosiła rozpoczęcie prac nad nową odsłoną kultowej serii cRPG (stało się to w lipcu ubiegłego roku), o Fallout nie mówi się praktycznie nic. Dlatego z tym większą przyjemnością pragniemy poinformować o wywiadzie z Toddem Howardem.

Sporo wody upłynęło w Wiśle od ostatnich wieści na temat Fallout 3. Można wręcz pokusić się o stwierdzenie, że odkąd Bethesda Softworks oficjalnie ogłosiła rozpoczęcie prac nad nową odsłoną kultowej serii cRPG (stało się to w lipcu ubiegłego roku), o Fallout nie mówi się praktycznie nic. Dlatego z tym większą przyjemnością pragniemy poinformować o wywiadzie z Toddem Howardem, który przygotował „fanowski” serwis Duck and Cover.

Według informacji udzielonych przez Todda, Fallout 3 znajduje się cały czas w fazie projektowania, obejmującej zarówno produkcję grafik koncepcyjnych jak i badania rozwiązań, które mogą ale nie muszą znaleźć się w ostatecznej wersji gry. Howard wyraźnie zaznacza, że firma aktualnie koncentruje się nad czwartą odsłoną serii The Elder Scrolls, zatytułowaną Oblivion, spychając Fallout 3 na nieco dalszy plan. Nie oznacza to jednak, że długo oczekiwany następca przygód dzielnego heroesa, przemierzającego post-nuklearne pustkowia utraciła priorytet. Programiści Bethesdy bardzo poważnie podchodzą do sprawy – skontaktowano się nawet z twórcami poprzednich odsłon programu, aby jeszcze lepiej oddać realia futurystycznego świata.

Na dzień dzisiejszy wiadomo tyle, że akcja Fallout 3 rozpocznie się tuż po wydarzeniach opowiedzianych w drugiej odsłonie gry a nasz bohater zostanie opisany za pomocą tego samego systemu, czyli S.P.E.C.I.A.L. (Bethesda posiada do niego pełne prawa i nie zamierza go odrzucać).

Więcej informacji na temat Fallout 3, które niestety są bardzo zdawkowe, uzyskacie czytając wspomniany wywiad. Znajduje się on w tym miejscu.

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej