autor: Remigiusz Maciaszek
Electronic Arts publikuje wyniki sprzedaży w Polsce Battlefield: Bad Company 2
Wspominaliśmy wczoraj o wynikach sprzedaży Battlefield: Bad Company 2 w Stanach Zjednoczonych i w Europie, pora więc rzucić okiem na sytuację gry w naszym kraju. Jak wynika z informacji opublikowanej przez EA Polska na twitterze, w ciągu dwóch tygodni nabywców znalazło 30 tysięcy kopii gry.
Wspominaliśmy wczoraj o wynikach sprzedaży Battlefield: Bad Company 2 w Stanach Zjednoczonych i w Europie, pora więc rzucić okiem na sytuację gry w naszym kraju. Jak wynika z informacji opublikowanej przez EA Polska na twitterze, w ciągu dwóch tygodni nabywców znalazło 30 tysięcy kopii gry.
Oceniając globalne wyniki sprzedaży Bad Company 2 (2,3 miliona egzemplarzy do tej pory) nie sposób nie sięgnąć do porównań z Modern Warfare 2. Chociażz punktu widzenia graczy nie są one istotne, to jednak 4.7 miliona egzemplarzy MW2 sprzedanych na świecie w ciągu 24 godzin robi ogromne wrażenie. Warto oczywiście pamiętać, że mówimy tu o dwóch zupełnie różnych markach. Call of Duty jest po prostu w swojej klasie legendą. Niezależnie jednak od tego, wynik Bad Company 2 jest niewątpliwym sukcesem.
Chociaż wersja dla PC przechodzi teraz ciężki okres, a część osób musi toczyć boje nie na polu bitwy, a z błędami w grze, to jednak tytuł zbiera bardzo dobre recenzje (u nas 94%). Trudno odmówić grze bardzo ciekawej, mimo że niespecjalnie długiej, kampanii oraz doskonałego trybu multiplayer. Znając jednak DICE, można z czystym sumieniem powiedzieć, że prędzej czy później błędy zostaną usunięte, a gracze będą mieli mnóstwo zabawy na długie miesiące.
Pozostaje mieć nadzieję, że ilość sprzedanych kopii zmotywuje firmę GamesNet, do uruchomienia więcej niż trzech serwerów przeznaczonych dla Battlefield: Bad Company 2. Prosta matematyka wskazuje, że u nas w kraju przypada jeden serwer na 10 tysięcy graczy. Niewesoło.