Trzydziestopięcioletnia już Mechaniczna pomarańcza (A Clockwork Orange) Stanley'a Kubricka to film wart zapamiętania nie tylko ze względu na wartość artystyczną, ale również z uwagi na użyty w nim, po raz pierwszy w historii kina, dźwięk w standardzie, opracowanym w Dolby Laboratories. Także dwie nadchodzące konsole stacjonarne będą wykorzystywać technologie, stworzone przez tę ostatnią firmę.
Radosław Grabowski
Trzydziestopięcioletnia już Mechaniczna pomarańcza (A Clockwork Orange) Stanley'a Kubricka to film wart zapamiętania nie tylko ze względu na wartość artystyczną, ale również z uwagi na użyty w nim, po raz pierwszy w historii kina, dźwięk w standardzie, opracowanym w Dolby Laboratories. Także dwie nadchodzące konsole stacjonarne będą wykorzystywać technologie, stworzone przez tę ostatnią firmę.

Zatem posiadacze Nintendo Wii usłyszą w grach dźwięk w standardzie Dolby Pro Logic II (5.1) – dotychczas z dobrodziejstw tegoż korzystała platforma PlayStation 2, Xbox, GameCube oraz Xbox 360. Z kolei PlayStation 3 dostanie Dolby Digital (5.1) i Dolby TrueHD (7.1). Ten pierwszy standard zostanie wykorzystany w grach, natomiast drugi będzie używany w przypadku filmów na płytach BD.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu.
Ustaw GRYOnline.pl jako preferowane źródło wiadomości w Google