autor: Szymon Liebert
Dragon’s Dogma 2 z większym światem i tworzeniem zadań?
Producent gry Dragon’s Dogma przybliżył pomysły na to jak mogłaby wyglądać kontynuacja serii. Mówimy między innymi o większym świecie, jeszcze dynamiczniejszej walce oraz systemie tworzenia zadań. Capcom potwierdził, że sprzedano milion egzemplarzy pierwszej odsłony serii.
W Dragon’s Dogma 2 być może dostaniemy większy świat, tryb tworzenia zadań oraz możliwość wbiegania na większych przeciwników. Takie pomysły chciałby zrealizować Hideaki Itsuno z firmy Capcom, główny projektant pierwowzoru. Itsuno opowiedział o swojej chęci rozwinięcia tego młodego uniwersum w artykule opublikowanym przez magazyn Famitsu, w którym podjęto temat przyszłości japońskich gier (tekst przetłumaczył serwis Andriasang).
Itsuno ujawnił, że świat z Dragon’s Dogma to tylko 2/3 tego, co chciano zrealizować. Japoński producent, znany między innymi z prac nad serią Devil May Cry, zdołał też wprowadzić do gry zaledwie 60-70% wszystkich swoich pomysłów. Nie załapały się takie koncepcje jak umożliwienie graczom tworzenia questów dla siebie i pionków. Hideaki Itsuno wspomniał też o opcji wbiegania na wrogów, co wydaje się ciekawym dodatkiem do systemu walki z „jedynki”.
Nie ma jeszcze pewności, że powyższe elementy znajdą się w grze, bo nie została ona nawet zapowiedziana. Dragon’s Dogma jest jednak jednym z większych hitów Capcomu w ostatnich miesiącach. Wydawca chwalił się dzisiaj, że sprzedał ponad milion egzemplarzy gry, a wcześniej potwierdzał chęć stworzenia kontynuacji. Miejmy nadzieję, że osiągnie ona większy sukces na Zachodzie – w końcu to świetna propozycja dla fanów otwartych gier akcji RPG.