Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 6 stycznia 2018, 09:29

autor: Adrian Werner

Dragon Ball FighterZ - ujawniono wymagania sprzętowe

Firma Bandai Namco Entertainment i zespół Arc System Works ujawniły minimalne i rekomendowane wymagania sprzętowe pecetowej wersji bijatyki Dragon Ball FighterZ.

Gra ukaże się pod koniec miesiąca. - Dragon Ball FighterZ - ujawniono wymagania sprzętowe - wiadomość - 2018-01-06
Gra ukaże się pod koniec miesiąca.

Już tylko trzy tygodnie dzielą nas od premiery Dragon Ball FighterZ, czyli mordobicia autorstwa studia Arc System Works. Będąca wydawcą gry firma Bandai Namco Entertainment uznała, że najwyższy czas ujawnić wymagania sprzętowe wersji pecetowej.

Minimalne wymagania sprzętowe:

  1. Procesor: AMD FX-4350, 4.2 GHz / Intel Core i5-3470, 3.20 GHz
  2. Karta graficzna: AMD Radeon HD 6870 1 GB / Nvidia GeForce GTX 650 Ti 1 GB
  3. Wersja DirectX: 11
  4. Pamięć: 4 GB RAM
  5. System operacyjny: 64-bitowy Windows 7/8/10

Zalecane wymagania sprzętowe:

  1. Procesor: AMD Ryzen 5 1400, 3.2 GHz / Intel Core i7-3770, 3.40 GHz
  2. Karta graficzna: Radeon HD 7870 2 GB / GeForce GTX 660 2 GB
  3. Wersja DirectX: 11
  4. Pamięć: 8 GB RAM
  5. System operacyjny: 64-bitowy Windows 7/8/10

Warto zwrócić uwagę na zalecaną ilość pamięci RAM. W zeszłym roku podawano, że aby wycisnąć z gry wszystko potrzebne będzie 16 GB RAM’u, ale jak widać w rzeczywistości wystarczy 8 GB.

Przypomnijmy, że Dragon Ball FighterZ zmierza na pecety oraz konsole Xbox One i PlayStation 4. Gra trafi do sprzedaży 26 stycznia tego roku, równocześnie na wszystkie trzy platformy sprzętowe.

Produkcja budzi zainteresowanie głównie za sprawą jej twórców. Japońskie studio Arc System Works ma bowiem na koncie wiele wyśmienitych bijatyk, w tym zwłaszcza serie Guilty Gear oraz BlazBlue. Z tego powodu fani marki liczą, że otrzymają znacznie lepszy tytuł niż gry z cyklu Dragon Ball: Xenoverse, które są typowymi średniakami.

  1. Oficjalna strona gry

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej