autor: Dorota Drużko
Dodatkowa zawartość do Gears of War 2 ukaże się wkrótce po premierze gry
Z wywiadu jakiego Cliff Bleszinski, główny projektant w studiu Epic Games, udzielił serwisowi Joystiq możemy dowiedzieć się kilku nowych rzeczy na temat Gears of War 2. Jak się okazuje, część ekipy pracującej nad grą już teraz zajęta jest przygotowywaniem dodatkowej zawartości, która ma być dostępna do pobrania niedługo po premierze programu.
Z wywiadu jakiego Cliff Bleszinski, główny projektant w studiu Epic Games, udzielił serwisowi Joystiq możemy dowiedzieć się kilku nowych rzeczy na temat Gears of War 2. Jak się okazuje, część ekipy pracującej nad grą już teraz zajęta jest przygotowywaniem dodatkowej zawartości, która ma być dostępna do pobrania niedługo po premierze programu. W jej skład wejdą przede wszystkim dodatkowe mapy stworzone z myślą o wieloosobowych starciach.
Bleszinski wyjaśnił także, dlaczego w czasie kampanii będzie mógł wspomóc nas tylko jeden gracz, natomiast w nowym trybie Horde weźmie udział maksymalnie pięć osób. Otóż większa liczba uczestników zabawy niekoniecznie trzyma się razem i o ile w Horde nie ma to żadnego znaczenia, w trakcie przechodzenia kampanii mogłoby sprawić problem. Gdyby jeden z graczy oddalił się od reszty i przypadkiem aktywował skrypt włączający kolejny przerywnik, jego towarzysze zostaliby odciągnięci od dotychczasowego zajęcia nie wiedząc nawet dlaczego tak się stało.
Projektant wspomniał też w kilku słowach o achievementach - do zdobycia wszystkich możliwych punktów osiągnięć nie wystarczy samotne spędzanie czasu nad Gears of War 2. Aby je wszystkie odblokować koniecznością okaże się albo zabawa w trybie kooperacji, albo sprawdzenie swoich sił w sieciowych potyczkach. Twórcy postanowili wprowadzić pewne ułatwienie - jeżeli będziemy blisko spełnienia wymagań potrzebnych do zaliczenia danego osiągnięcia, to w prawym dolnym rogu pojawi się stosowna informacja.
Przypomnijmy jeszcze, że gra ukaże się w listopadzie, a jej polskim wydawcą została firma CD Projekt.