Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Dodatki oraz wewnątrzgrowe reklamy antidotum na coraz większe koszty produkcji gier

17.01.2007 12:32
1
RaD-X
41
Chorąży

W sumie nie mam nic przeciwko spotykaniu billboardów z jakimiś reklamami podczas grania sobie w jakiegoś FPS'a na przykład.
Wolałbym jednak, żeby poza tymi reklamowymi, inne tekstury też w grach występowały....

17.01.2007 13:13
fan realu madryt i raula
2
odpowiedz
fan realu madryt i raula
63
Manolito

dziwie sie ze nie ma w grach reklam.zawsze to troche uprzyjemnia rozgrywke,wprowadza wiecej realizmu

17.01.2007 13:26
3
odpowiedz
zanonimizowany809
160
Legend

Zależy w jakiej grze. W wyścigach, czy pilce nożnej - nie widze problemu, może być reklama cocacoli na bilboardach etc. Ale w oblivionie:)?

17.01.2007 13:44
😁
4
odpowiedz
mikmac
163
Senator

Vader -->
no nie mow, ze w Obku by ci przeszkadzala reklama najnowszego Renault bo ci nei uwierze :D

17.01.2007 13:47
😁
5
odpowiedz
Garak
158
Szpieg

Vader --> Dlaczego nie ? Jakiś product placement by sie bez problemu dało zrobić . Np buty adidasa zwiekszające szybkość albo perfumy Gio zwiekszające Personality.....
Moze nawet zbroje by się naprawiało piorąc ją w proszku Vizir .....
Mam nadzieje ze nikt z twórców gier tego nie czyta :D

17.01.2007 16:23
6
odpowiedz
zanonimizowany230714
39
Generał

trzeba sobie radzić więc reklamy to szansa na większą ilość gier i lepszej jakości gry

no i na większą popularyzację gier
ponieważ coś, co jest bardziej opłacalne jest produkowane częściej

17.01.2007 16:56
Logadin
7
odpowiedz
Logadin
158
People Can Fly

Vader - dopasować coś do średniowiecznego RPG ;)
"Piwo! Wstąp do tawerny na kufel pysznego Guiness'a!"

Garak - zdziwisz się ;P

17.01.2007 17:21
8
odpowiedz
zanonimizowany372436
17
Centurion

Reklamy na bilbordach w grach, gdy są dobrze dobrane nie tylko nie przeszkadzają, ale wręcz uwiarygadniają świat przedstawiony w grze (np. SC: Chaos Theory). No ale dziwnie bym się poczuł grając np. w Diablo z reklamami tamponów ;D

Wiadomość Dodatki oraz wewnątrzgrowe reklamy antidotum na coraz większe koszty produkcji gier