Deus Ex: Bunt Ludzkości - ośmiominutowy filmik z rozgrywki
To będzie świetna odmiana po kolejnych liniowych tytułach. Niby nic, tylko wejście przez dach, zamiast przez główne drzwi, ale mi to zawsze sprawiało frajdę :P
Grafika raczej średnia, tekstury są słabiutkie i dość jednolite, kolorystyka jest spoko, ale czy to starczy? Poza tym takie przejścia jak w 6:40 to już przesada, widać że na siłe zrobiony przesmyk, niby to nie przeszkadza, ale żeby się to przynajmniej nie rzucało w oczy jako przejście na siłe.
Mówili, że amunicja będzie nieograniczona fajnie, że z tego pomysłu zrezygnowali.
[5] I całe szczęście, że potwierdziły się ich zapowiedzi na temat dosyć wolnej regeneracji hp i tego, że można w grze łatwo zginąć. 1-2 strzały wystarczą by mieć pół życia. Na pewno na niższych poziomach trudności tak nie będzie, ale nie ma to znaczenia.
świecące drabiny, podświetlone pudełka które możemy podnieść? Oo
Coś czuję w kościach ze będzie rozczarowanie roku, tym bardziej że stoi za nią Square Enix o ani już od dawna nie zrobili dobrej gry.
po jaka cholere najpierw po przelozeniu o pare miesicy premiery dawac filmiki z rozgrywki? wkurza mnie cos takiego ze strony producentow, nie dosc ze rzesza fanow czeka na kolejna czesc to jeszcze zaastrzaja apetyt i w tym momencie wkurzaja zamiast zachecac.
hellgate82 - Coś czuję w kościach ze będzie rozczarowanie roku, tym bardziej że stoi za nią Square Enix o ani już od dawna nie zrobili dobrej gry.
Czyli niby od kiedy? Co roku jakiś hit albo pare od nich wychodzi. Skoro Tobie się nie podoba to pisz za siebie, nie za innych.
Co do newsa z filmikiem.
Fajna kolorystyka, ale po tym dalej nie wiem czy mi się to spodoba czy nie. Muszę pograć samemu. Wtedy będę wszystko wiedział.
wlasnie dla square enix można się pokusić o zakup tej gry. grafa może nie powala, ale liczę (bardzo) na to, że zmiażdzy fabułą.
typical consolized shit
Nie cierpię jak w grze są podświetlane drabiny, pudła, broń itp. Powinno być tak, że jak podchodzę do czegoś, co mogę użyć to pojawia się mała i dyskretna łapka na ekranie.
Wraca stary dobry ........... Splinter Cell.
mam tylko nadzieję, że będzie można wyłączyć te podświetlenia przedmiotów.
Poza tm niezłe to wygląda. Chodzi mi o rozległe widoki.
Jednak grafika jak na dzisiejsze standardy wygląd dość słabiutko.
W tym filmiku animacja schodzenia i wchodzenia po drabinie jest (moim zdaniem) fatalna.
Oby tylko grywalność była na poziomie (chociażby wspomnianego wyżej Splinter Cell), to wszelkie mankament graficzne zejdą na dalszy plan.
Strasznie sztywno to wszystko wygląda. Niestety wszystko wskazuje na to ,że szykuje się duże rozczarowanie.
Podswietlanie interaktywnych elementów otoczenia? No ja wiem że "niedzielny gracz" musi mieć ułatwienie - bo przecież on nie wie że drzwi służą do otwierania a drabina do wchodzenia/schodzenia - ale dajcie spokój, miejmy nadzieję że to tylko konsolowa fanaberia i na pieca odpuszczą.
Graficznie przeciętnie - no ale to fragment rozgrywki z konsoli więc znów na pieca może być lepiej. Wygląd menu z itemami - znów typowo konsolowy.
Jednym słowem wszystko będzie zależało czy wersja pc będzie prawdziwą wersją pc czy tylko marnym portem.
[19] Nie interesują mnie żadne wojenki - niech konsole maja jakkolwiek wyglądające gry, nic mnie to nie interesuje, bo nie mam zamiaru w nie grać. Chodzi mi o to żeby gra na pieca była grą w pełni funkcjonalną i dla mnie wygodną.
Dobrze jest. Przechodzenie na kilka sposobów, klimat cypepunku(choć inaczej przedstawiony niż w jedynce) Raczej na pewno nie pobije pierwowzoru, ale i tak mało tego typu gier wychodzi ostatnio, więc czekam:)
[18] Może jeszcze napisz że główny bohater wygląda "konsolowo" co? Na główkę się lecz, wojenki platformowe zeżarły się mózg doszczętnie.
Wiecie, te podswietlania latwo wytlumaczyc gra ;). Fane DE nie jestem ale widze ze gra mnie zainteresuje ze wzgl ze ponowne przejscie tego samego poziomu mozna wykonac w 2-3 roznych drogach, tego mi brakowalo jak rowniez sposoby przejscia gry - rambo/stealth.
Szkoda tylko ze covery sa z kamery tpp, czemu nie dadza fpp widoku? Bo pewnie bedzie trudniej przez co mniej osob kupi...
Nie wyglada to najlepiej. Z tymi wszystkimi ulatwieniami, typu podswietlane drabiny, dzwi i przedmioty, widac ze gra zrobiona pod casuali, dla ktorych uzycie szarych komorek, to zbyt duzy wysilek.
Co wy z tymi konsolami???
Moim zdaniem ta gra wygląda dobrze(po screenach spodziewałem sie czegoś jak FFXIII- to ten sam silnik graficzny, nie?).Pewnie to podświetlanie będzie można wyłączyć lub zmniejszyć- na filmiku widać zbyt duży kontur wokół interaktywnych przedmiotów.
Tego podświetlenia CHYBA nie da się wyłączyć, bo bohater ma ten aug od samego początku. Zapewne pierwszy mod jaki się pojawi, to ten wyłączający to dziadostwo.
Nie zdziwiłbym się, gdyby szybko po premierze pojawił się mod, który by to wyłączał.
Wszystko podświetlone, scenki takedownów... bardzo mi się to nie podoba. Poza tym reszta wydaje się niezła, czekam z niecierpliwością. Oby jeszcze main theme za bardzo nie spieprzyli.
Niestety, wyglada na kolejna gre dla debili, ktora grzebie znana i kochana marke.
Trochę Deus Exa w tym czuć (ścieżki wyboru), ale tylko trochę.
Podświetlanie przedmiotów jest żałosne! Jak dla debili! Od ilu ta gra będzie dostępna? Od 3 lat? 7? ŻE-NA-DA!
Nie podoba mi się też przeskakiwanie z FPP do TPP. Raz że nie podoba mi się jako takie bo wolałbym grac cały czas albo TPP albo FPP a dwa, że przeskakiwanie z tych trybów wygląda słabo. Do tego nie podobają mi się te scenki z "ręcznego" wykańczania wrogów. Po co to komu?
O dużo mniej mrocznym klimacie nie wspominam bo pewnie można to usprawiedliwiść fabułą.
Tak więc jak napisałem trochę Deus Exa w tym czuć, ale tylko trochę.
Deus Ex 1 dałem 10/10, ale mimo głośnych zapowiedzi powrotu do korzeni po tym filmiku i znając obecne tendencje w grach szczerze wątpię, aby Deus Ex 3 także dostał ode mnie taką ocenę.
Wyglada ok, podswietlanie rzeczywiscie zalosne :P
No i grafa zalosna ... od razu widac ze na konsoli graja... mam nadzieje ze pokaze co nieco wiecej na PC.
@HETRIX22 [ gry online level: 42 - PLEBS ] > Grafika raczej średnia, tekstury są słabiutkie i dość jednolite, kolorystyka jest spoko, ale czy to starczy?
Dla graficznych masturbatorow na pewno nie.
Dla innych: wlasnie dlatego gra posiada fabule, a nie tylko sama grafike.
A co do reszty komentarzy.. dziwicie sie podswietlaniu, przechodzeniu w tpp, animacjom takedownow, jak gdyby to byl pierwszy filmik jaki ogladacie, a dobrze wiemy, ze tak nie jest. Wszystko to bylo widoczne na poprzednich filmach.. dlatego trudno mi zrozumiec zaskoczenie niektorych.
Brzydkie! Na szczęście nie o to tu chodzi. Uwielbiam takie brzydale w stylu Alpha Protocol, bo mają i dają coś, czego brakuje w 90% gier.
Najbardziej wkurzają mnie te przejścia z FPP w TPP :/ Pewnie tego nie usuną, więc gra ma u mnie poważny minus. ;[
hm, trailery to wgniatają w fotel, ale gameplay już nie aczkolwiek to co przeczytałem o grze przy różnych preview wskazuje że gra jest jednak bardzo dobra, zobaczymy już niedługo sami.
Zdaje się, że gra może mieć te same minusy, co Thief:DS. Ale może tak samo jak z Thiefem, mody zrobią porządek z grą.
Czekam z niecierpliwością.
Może trochę naiwnie, ale liczę na to że te podświetlane elementy to element tutorialu lub można je wyłączyć w opcjach;) Poza tym całkiem nieźle to wygląda, nadal się jaram:D
Jak dla mnie to cos pomiedzy pierwszym Deus Exem, a Kronikami Riddicka. Super, czekam z niecierpliwoscia.
Zdajecie sobie sprawę, że aktywne elementy były oznaczane również w DX1 (ramki) i gadkami o konsolizacji robicie z siebie wszyscy, jak jeden mąż, idiotów?
A gameplay na przykładzie króciutkiego dwuminutowego fragmentu potwierdza to, co już wiadomo. W rozgrywce gra będzie Deus Eksem. Ja jestem ciekaw jak scenariusz, bo z tego co czytałem wynika, że gra będzie DUŻO bardziej nieliniowa od dość straightforward jedynki pod tym względem. Ciekaw jestem czy pod tym względem najfajniejszy w tym roku będzie Human Revolution czy "gópi konsolowy" mesjasz przygodówek - LA Noire. A może Dragon Age II który ni stąd ni zowąd okazał się niewiele gorszy pod względem choices'n'consequences od Alpha Protocol... (wątek rodzeństwa - 6 możliwości!)
Zdajecie sobie sprawę, że aktywne elementy były oznaczane również w DX1 (ramki) i gadkami o konsolizacji robicie z siebie wszyscy, jak jeden mąż, idiotów?
Nie były, chyba grałeś w inną grę albo po prostu lubisz pierdolić od rzeczy. DX1 subtelnie wskazywał aktywne elementy po tym jak już byłes blisko i nacelowałeś na nie myszką. I to i tak tylko niektóre, na pewno drabina nie świeciła się z drugiego końca poziomu żeby broń boże gracz nie musiał się zastanowić gdzie by tu pójść.
http://www.youtube.com/watch?v=khQ4owaUURo
Wygląda nieźle, zapowiada się ciekawie. Mam nadzieję że w opcjach konfiguracyjnych da się zmniejszyć natężenie "ułatwiaczy", bo cóż z tego że gra daje tyle opcji do wyboru skoro każda z nich okupiona jest "kombinowaniem" z jakim poradził by sobie przysłowiowy kretyn.
Drau "A co do reszty komentarzy.. dziwicie sie podswietlaniu, przechodzeniu w tpp, animacjom takedownow, jak gdyby to byl pierwszy filmik jaki ogladacie, a dobrze wiemy, ze tak nie jest. Wszystko to bylo widoczne na poprzednich filmach.. dlatego trudno mi zrozumiec zaskoczenie niektorych." - i co to zmienia? To że o tym było wiadomo już wcześniej oznacza, że teraz ma się nam to podobać? To że z góry wiadomo, ze większość gier od CI to kaszany oznacza, że mają nam się one podobać i nie możemy ich krytykować "bo już wcześniej i tak było o tym wiadomo"? Idiotyczne podejście.
Nawiasem mówiąc o tym kretyńskim pomyśle twórców, którzy graczy (gry rzekomo 18+) traktują jak debili (podświetlanie przedmiotów) wcześniej nie wiedziałem. Ale to niczego nie zmienia. To rozwiązanie dla półgłówków.
Ciekawe czy można strzelać tak jak w ME zza osłon. Jeśli nie to na wyższych poziomach trudności gra może być ciężka do przejscia dla osób które wybiorą styl gry jak w fps.
jarekao --> W DX1 takiego systemu oslon nie bylo, na Realistic mozna bylo zginac od jednego strzalu z pistoletu, i spokojnie dalo sie grac. Mam wielka nadzieje, ze nie zrobia zadnego kolejnego marnego klona GoW.
Co do podswietlania, podobne bylo jak wspomnialem na przyklad w Riddicku (wlazy do wentylacji), i jakos nie przeszkadzalo. Ale tak czy owak proponuje, by wszyscy narzekajacy pecetowi progejmerzy odpuscili sobie ta gre w ramach protestu przeciw konsolom, i dalej grali w diablo 1 i simsy.
można strzelać zza osłon, i na normalnym poziomie ginie się błyskawicznie wystawiając się na strzał, na najwyższym zapewne jeszcze szybciej, ale nie miałem czasu tego sprawdzić.
@ wysiak W DX1 nie było takiego systemu osłon, bo silnik graficzny nie pozwalał. Może powinni zrezygnować z tego przyklejania do osłon, albo robią grę FPP albo TPP.
A co do Twojej wypowiedzi do narzekających zgadzam się w 100%
Przecież ten nowy system podświetlania za cholerę nie przypomina Riddicka. Tam aktywne przedmioty (broń, baterie, sporadyczne itemy i włazy - wbrew pozorom nie było ich wiele) lekko się podświetlały co jakiś czas, jak w niektórych przygodówkach (autorzy sami twierdzili, że Riddick w dużej mierze miał właśnie przypominać grę przygodową). Tam takie rozwiązanie miało sens ze względu na stylistykę kolorów, nadludzkie umiejętności związane ze wzrokiem głównego bohatera oraz fakt, że praktycznie cała akcja rozgrywała się w ciemnych pomieszczeniach, co mogłoby utrudniać nawigację. Podobny patent z błyskającymi przedmiotami w trzecim Thiefie był już maksymalnie kretyński. Ale te podświetlane drabinki w DE3 prędzej przypominają inny, jeszcze bardziej kretyński pomysł z DS - nienaturalne podświetlenia aktywnych przedmiotów znajdujących się w zasięgu Garretta. Zamiast lekko się rozjaśniać, one gwałciły oczy graczy elektrycznoniebieską poświatą zupełnie niepasującą do świata gry. To samo tyczyło się nieprzytomnych lub martwych NPCów, którzy wyglądali wtedy jak klony Dr. Manhattana. Patent z trzeciego DE wygląda na jeszcze głupszy, bo najwyraźniej skierowany jest do graczy z ilorazem inteligencji rośliny doniczkowej, dla których drabina to abstrakcyjny twór z innego wymiaru, którego kształtu nawet Lovecraft nie potrafiłby opisać.
Jak to zostało wyżej napisane - cała nadzieja w modach.
Może nawet mieć filozoficzne wyjaśnienie. Tak czy inaczej jest to rozwiązanie dla debili.
Prawie wszystko mi się podoba, te widoki tpp przeplatane z fps, te skradanie itp. z wyjątkiem tych podświetleń bo gra wtedy zbyt łatwa się wydaje.
yasiu ---> Zapewne (podobnie jak we wspomnianym Riddicku), ale czemu nie zrobiono tego tak elegancko jak w pierwszym DE albo chociaż w dwóch pierwszych Thiefach? Istnieje zasadnicza różnica pomiędzy udzielaniem graczowi pewnych wskazówek a traktowaniem go jak upośledzonego umysłowo dzieciaka.
Dlaczego wszyscy męscy bohaterowie, w których się wcielamy mają chrypkę?
Główny bohater gada tak jakby połknął Kreta. Poza tym podoba mi się ;) Taki cyberpunkowy Splinter Cell ;)
@Razìel [ gry online level: 0 - Chorąży ]: Widac, ze zupelnie nie zrozumiales mojego posta. Nie, zeby mnei to jakos specjalnie dziwilo.
@Irek22 [ gry online level: 19 - Generał ]: nie, nie musi ci sie podobac, ale zwracam uwage na to, ze wczesniej nie bylo takiego narzekania na te aspekty gry, mimo, ze byly widoczne od samego poczatku. A teraz nagle wielkie larum, nie wiadomo dlaczego tak pozno podniesione.
[50] LoL
Tak czy inaczej - możliwe że jest to związane z tutorial mode on. A jak nie - scena pc ma wielu uzdolnionych moderów i szybko pojawi się odpowiednia łatka. Gorzej z wyglądem menu z przedmiotami - tu mod nie wystarczy na konsolizację.
Drau - wynikało to z tego, że filmików z DE3 było i jest jak na lekarstwo więc ginęły w zalewie innych produkcji (spójrz ile i jak regularnie swoje filmiki wypuszczają inni twórcy głośnych tytułów), a z gameplayów już w ogóle jest mało (2 albo 3).
Od zapowiedzi (2007 rok) ilość gampleyów jest żenująco mała. W międzyczasie gracze czekali na dziesiątki innych gier, które przed premierami doczekały się znacznie większej ilości gameplayów.
A ponieważ premiera DE3 się zbliża wielkimi krokami to naturalnym jest, że zainteresowanie grą rośnie a więc i zdziwienie (i oburzenie) bo nie wszyscy wcześniej wyłapali tą żenująco małą ilość gameplayów. Tym bardziej, że jak dotąd twórcy nie rozpieszczali graczy informacjami i filmikami.
Tak czy siak nie zmienia to wszystko faktu, że niektóre rozwiązania w DE3 są nietrafione, nawet bardzo.
Wiecie co jest najfajniejsze :D? możecie sobie gadać o tym jak gra się zpłyciła ... jak to konsole ją zniszczyły itp. a koniec końców i tak większość graczy potraktuje tą grę jak zwykłego FPSa i będzie gnać do przodu i strzelać olewając jakiekolwiek metody, wybory i smaczki... i znudzi się po połowie gry narzekając że nuda :) pewnie nawet większość z was tak zrobi. Narzekajcie ile chcecie ... że gra robiona dla debili... dla kogo ma być robiona jak nie dla was :D:D???
Wygląda to nieźle czekam cierpliwie.
@Irek22 [ gry online level: 19 - Generał ]: zgadzam sie, ze niektore rozwiazania sa nietrafione. Mnie tez stale podswietlenie nie bardzo przypadlo do gustu - zwlaszcza na drabinie wyglada to bardzo kiepsko. Samej gry natomiast nie skreslam poki co.
Nareszcie konkretny gameplay z faktycznym ukazaniem możliwość jak można zachować się w konkretnej sytuacji.
Muszę przyznać, że mimo iż ten widok TPP mnie również odpycha, to jednak w tej produkcji po prostu jest on niezbędny, mapy są tutaj o wiele bardziej złożone i rozbudowane niż w "jedynce", więcej jest też potencjalnych przeciwników, których będziemy próbować ominąć (lub nie).
Podświetlenie interaktywnych elementów - faktycznie trochę przesadzone - tu również nawiąże do "jedynki" - cienkie rameczki wokół danego elementu wystepujące w poprzedniku nie były tak nachalne. Bardziej przyjemne w odbiorze ? Z drugiej strony w gąszczu różnych śmieci można przeoczyć cenne przedmioty.
Zwróciliście uwagę, że wyżej punktowane jest ogłuszenie niż zabójstwo ?
W 3 zaprezentowanych sposobach mamy też inną pulę zdobytych punktów doświadczenia:
530, 1030 i 1110
to easy and to silence
Grafika brzydka... Ja do dzisiaj grywam sobie w Gothica 1, Deus Ex 1, Morrowinda czy Mafię I (nie mówiąc już o grach 2D) i grafika w ogóle mi nie przeszkadza. Niektórym się w d*ach poprzewracało!
Jak dla mnie graficznie gry nie musiałyby już się rozwijać (bardziej doceniam styl i design niż technikalia), a wolałbym żeby twórcy skupili się na fabułach, rozgrywkach, AI i fizykach. Niestety w większości twórcy zamiast postawić na te elementy wolą mydlić wszystkim oczy superduperwypasioną grafiką... Oby Deus Ex 3 był tu jednym z nielicznych chlubnych wyjątków.
Jak ktoś myśli ,że grafika jest brzydka dlatego ,że to na PS3 to niech się kopnie w czoło :D, grafika będzie może ciut gorsza niż w wersji PC. PC=większa rozdzielczość, lepsze tekstury - grafika nawet wtedy nie będzie się za bardzo różnić.
grafika nie jest brzydka, po prostu nie przeładowano jej fajerwerkamii milionami poligonów, jest estetyczna i przedstawia co trzeba.
co do przejsc z trybu fpp to tpp - grając parę godzin w ogóle nie zwróciłem na to uwagi, to może świadczyć o tym, przejścia zrobiono płynnie i tam, gdzie trzeba :)