autor: Szymon Liebert
Depth Hunter 2 w produkcji – w planach obsługa kontrolerów ruchowych
Studio Biart pracuje nad grą Depth Hunter 2, w której ponownie udamy się pod wodę, aby wykonywać zróżnicowane misje. Tym razem także przy użyciu kontrolerów ruchowych.
Studio Biart pracuje nad grą Depth Hunter 2: Deep Water Adventures, czyli kontynuacją przygodowego symulatora nurkowania. W drugiej odsłonie serii wcielimy się w nurka wykonującego misje pod wodą – od polowań, przez szukanie skarbów, aż po robienie fotografii. Produkcja trafi na pecety, Xbox LIVE oraz PlayStation Network i będzie obsługiwała kontrolery ruchowe (Sixence Razer Hydra, PlayStation Move i Microsoft Kinect).
W drugim Depth Hunter dostaniemy sześć olbrzymich lokacji rozsianych po świecie i mnóstwo misji. Harpuny i aparaty fotograficzne wycelujemy między innymi w ryby oraz kraby. Autorzy szykują opcję swobodnego pływania oraz bibliotekę gatunków, które spotkamy podczas podróży. Oprócz wsparcia dla Hydry, Move’a i Kinecta, Depth Hunter będzie obsługiwał format Nvidia 3D Vision i zostanie zoptymalizowany pod kątem Ultrabooków Intela.
Twórcy Depth Hunter II zaznaczają, że prace nad grą trwają i zachęcają potencjalnych wydawców do wsparcia projektu. W planach jest wydanie produkcji na pecetach (Windows 7 i Windows 8), urządzeniach mobilnych (iOS) oraz konsolach (Xbox LIVE i PlayStation Network). W miarę możliwości deweloper chciałby też przenieść grę na systemy Linux, Mac OSX, Android oraz Windows RT. Data premiery nie została podana.
Biart Studio to rosyjski deweloper, który specjalizuje się w podwodnych grach. Producent ma na koncie między innymi gry Diver: Deep Water Adventures oraz Deep Black.