Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 29 kwietnia 2013, 10:34

Dead Island: Riptide - porównanie ustawień graficznych na PC

Zapraszamy do obejrzenia kilkuminutowego filmiku ukazującego różnice w minimalnych i maksymalnych ustawieniach graficznych w grze Dead Island: Riptide. Test powstał na sprzęcie firmy AMD.

Firma Techland po raz drugi daje graczom szansę na złojenie skóry paskudnym martwiakom w grze Dead Island: Riptide. Tym razem na odizolowaną od świata wyspę ekipa pogromców zombie trafia wprost z okrętu, który rozbija się na przybrzeżnych skałach. Jak zwykle w przypadku ważnych tytułów przyjrzeliśmy się oprawie graficznej nieco dokładniej, czego owocem jest filmik prezentujący różnice w minimalnych i maksymalnych ustawieniach poziomu grafiki.

Dead Island: Riptide

Główne różnice pomiędzy minimalnymi i maksymalnymi ustawieniami dotyczą jakości teksur, co najbardziej widoczne jest we fragmentach filmu ukazujących obóz mieszkańców i fragment plaży. Niewiele lub prawie wcale za to nie różnią się modele postaci w scenkach przerywnikowych. Warto za tym w tym miejscu skupić się na drugim planie, gdzie wszelkie zmiany widać znacznie lepiej.

  1. Porównanie ustawień graficznych w grze Dead Island: Riptide - wersja HD
Dead Island: Riptide - porównanie ustawień graficznych na PC - ilustracja #3

Konfiguracja komputera testowego

Procesor

AMD FX-8350

Płyta główna

AM3+ z chipsetem AMD 990FX

Karta graficzna

AMD Radeon HD 7950 3GB GDDR5

Pamięć RAM

4GB

Przemysław Zamęcki

Przemysław Zamęcki

Grał we wszystko na wszystkim. Fan retro gratów i gier w pudełkach, które namiętnie kolekcjonował. Spoczywaj w pokoju przyjacielu - 1978-2021

więcej