Dead Island: Riptide - porównanie ustawień graficznych na PC
Zapraszamy do obejrzenia kilkuminutowego filmiku ukazującego różnice w minimalnych i maksymalnych ustawieniach graficznych w grze Dead Island: Riptide. Test powstał na sprzęcie firmy AMD.
Firma Techland po raz drugi daje graczom szansę na złojenie skóry paskudnym martwiakom w grze Dead Island: Riptide. Tym razem na odizolowaną od świata wyspę ekipa pogromców zombie trafia wprost z okrętu, który rozbija się na przybrzeżnych skałach. Jak zwykle w przypadku ważnych tytułów przyjrzeliśmy się oprawie graficznej nieco dokładniej, czego owocem jest filmik prezentujący różnice w minimalnych i maksymalnych ustawieniach poziomu grafiki.
Główne różnice pomiędzy minimalnymi i maksymalnymi ustawieniami dotyczą jakości teksur, co najbardziej widoczne jest we fragmentach filmu ukazujących obóz mieszkańców i fragment plaży. Niewiele lub prawie wcale za to nie różnią się modele postaci w scenkach przerywnikowych. Warto za tym w tym miejscu skupić się na drugim planie, gdzie wszelkie zmiany widać znacznie lepiej.
Konfiguracja komputera testowego
Procesor | AMD FX-8350 |
Płyta główna | AM3+ z chipsetem AMD 990FX |
Karta graficzna | AMD Radeon HD 7950 3GB GDDR5 |
Pamięć RAM | 4GB |