Czy Stuart Black wyprowadzi City Interactive na szerokie wody?
PIERWSZYYY! cycki!
Czy stawianie Sniper GW na rowni z Wiedzminem i Call of Juarez to nie przesada? Moze z Chrome to by sie jeszcze dalo porownac...
A co do Blacka, to jakie jest to "m.in.", za ktore ten Pan odpowiada?
Zajrzyjmy do CV:
http://uk.linkedin.com/pub/stuart-black/17/883/450
hmm...
Co tu dużo mówić, CI zaczyna rządzić na Polskiej scenie branży gier komputerowych,a tera ruszają na podbój zachodu.
BuckRogersXXV ---> może chodzi to że wszystkie te produkcje zaliczyły pokaźna sprzedaż na całym świecie i dały się poznać z dobrej strony.A S:GW nie był aż tak zły jak ty to próbujesz przedstawić, wiadomo że nie jest to tytuł z najwyższej półki ani totalny gniot.Gra wybiła się ponad przeciętność a sprzedaż na poziomie 800 tys na całym świecie o czymś świadczy. Więc przestań tak judzić.
Skoro grę robi "polskie" studio oraz osadzona ona będzie w czasach 2WŚ może w końcu przyjdzie nam zagrać Polakiem i wziąć udział w bitwach z udziałem polskich żołnierzy. Marzenie.
Imho to idą w dobrym kierunku. Myślę, że za jakiś czas wyjdzie tytuł którym będziemy mogli się z dumą pochwalić innym.
@Mortalking:
Jesli miernota i przecietnosc ma rzadzic, to chyba w Twoim krolestwie. Bo zasypywanie polskiego rynku budzetowkami moze i imponuje finansowo, ale na pewno nie jest powodem do dumy dla polskiego gracza.
Skoro S:GW nie jest ani tytulem z najwyzszej polki, ani totalnym gniotem (tu sie zgadzam), a jednoczesnie jest najlepsza z dotychczasowych gier CI, to jak byś zakwalifikowal te pozostale gry?
Sprzedaz 800tys. na siwecie swiadczy o dobrym marketingu. Podejrzewam tez, ze pierwsza ich gra wydana pod wodza Blacka sprzeda sie na porownywalnym poziomie. Nastepne - juz niekoniecznie.
Skoro taka "gwiazda" porzuca znana firme dla CI pozostawiajac rozgrzebany i niedokonczony projekt to dlatego ze a) zostaje wywalony z roboty i na gwalt szuka innej b) CI zaoferowalo mu wieksze pieniadze. Ja sadze - w oparciu o CV pana Blacka, ze raczej to pierwsze.
Skoro dla Ciebie kazde zdanie odmienne od Twojego to judzenie, to nie mamy o czym dyskutowac.
Pogadamy (moze) jak duet CI i Black wyda swoja piersza gre. Do tego czasu moje marketingowe doswiadczenie kaze mi pozostawac sceptycznym. Do czego zreszta mam prawo - niezaleznie, czy Ci sie to podoba.
Stawiam tezę, że ta gra Blacka o II W.Ś. będzie miała dużo wspólnego z Armią Krajową i walce z okupantem niemieckim i sowieckim. To byłoby coś nowego i oryginalnego. Nie było chyba jeszcze gry o drugowojennej partyzantce i ta tematyka, szczególnie dotycząca polskiej partyzantki bo gdzie indziej jej praktycznie nie było, aż się prosi o porządną grę.
Możliwe też, że będzie to strzelanina z okresu Powstania Warszawskiego ale ze względu na braki w uzbrojeniu powstańców i ogólnie wielką klęskę całego przedsięwzięcia nie rajcowałaby mnie aż tak bardzo jak partyzantka.
Studio w Rzeszowie zajmie się pewnie opracowaniem fabuły i dbaniem o zgodność gry z realiami okupacji a ludzie w Londynie aspektami technicznymi.
już widzę zarys, 3 braci, kampania wrześniowa, 3 ścieżki w kampanii wrześniowej, 1 ucieka przez Rumunie do Anglii przechodzi szkolenie i zostaje zrzucony na teren Polski by dalej walczyć w AK, 2 pozostałych wywożą ruscy do łagrów, tam 1-3 misji jeszcze, następnie 2. idzie z Andersem, a 3. jeszcze zostaje w Rosji by potem przejść szlak bojowy z Ludowym Wojskiem Polskim. Takie coś daje okazję do pokazania wielu "twarzy" polskiego wysiłku zbrojnego w czasie wojny jaki, wielu zwrotów akcji w fabule oraz pokazania sytuacji polaków w tamtym okresie. Ale żeby wypaliło to oprócz grafików i programistów potrzeba jeszcze dobrego historyka i scenarzysty
Ten zarys już tu kiedyś czytałem. Albo wpadłeś na ten sam pomysł albo go zgapiłeś od kogoś innego.
Nie zmienia to jednak faktu, że to bardzo dobry pomysł.
Ha. Ha.ha ale co poniektórym polaczkom będzie głupio bo im p. Black na ambicję wjedzie przejmując kontrolę nad polskie studio i już nie będą mogli powiedzieć nasze bo Polskie- może i owszem ale robione przez różne narodowości gra będzie produktem wielokulturowym i dobrze bo Polska jest w Europie a nie zamkniętą dziurą. I CI wyjdzie na prostą i może w końcu dobrą grę zrobią plus polonizacje może zaczniejsze będą z Polskim dubbingiem bo art of murder na to zasługiwało
BuckRogersXXV ---> To że Stuart Black ma pracować dla CI to świetna wiadomość i świadczy o tym że CI rośnie w siłę, a ty robisz z tego jakąś parodie,CI ma teraz kupę kasy i stać ich na zakup licencji na CryEngine 3 i na zatrudnienie Blacka który na pewno nie zaszkodzi a tylko może pomóc wypłynąć CI na na prawdę szerokie wody.
A co do pozostałych ich gier które wydawali przed S:GW to każdy wiedział że są to produkcje do gazet o marnej jakości.
Teraz ich polityka się zmieniła i można się spodziewać coraz to lepszych gier z ich stajni, a ty szukasz dziury w całym.
@Mortalking Co tu dużo mówić, CI zaczyna rządzić na Polskiej scenie branży gier komputerowych
A właśnie, że (za przeproszeniem) gówno prawda.
Ich dotychczasowe tytuły nie są warte złamanego grosza.
A na Polskiej scenie branży gier komputerowych królami są i będą REDzi z ich Wiedźminem.
Lepszej polskiej gry i lepszego od niej RPG'a nie widziałem. Ma świetną fabułę, klimat i grafikę (jak na Aurora Engine to jest zajebista) czego żadna z produkcji CI nie miała.
Tak więc CI może i zaczyna królować ale to tylko w Twojej wybujałej wyobraźni :D
luki965 ---> trzeba po prostu poczekać aż wyjdzie S:GW 2 i wtedy się okaże czy można ich zaliczać do czołówki polskich branży gier, dla mnie już tam się znaleźli za sprawa Snipera, a teraz S:GW 2 może ich wprowadzić na światowe salony o ile się przyłożą, a zapewne daja z siebie wszystko, zwłaszcza że wiedza jaka leży na nich odpowiedzialność przez to że gra powstaje na najpotęrzniejszym silniku graficznym jaki istnieje.