autor: Radosław Grabowski
Czy raper P. Diddy zachęci swoim głosem miliony klientów do kupna konsoli Xbox?
Słynny amerykański producent i wykonawca muzyki rap, 33-letni Sean „P. Diddy” Combs (niegdyś funkcjonował w branży pod pseudonimem „Puff Daddy”), ponownie skierował swoją egzystencjalną drogę ku rynkowi elektronicznej rozrywki (vide news z 16 kwietnia 2003). Tym razem gwiazdor podjął współpracę z korporacją Microsoft w kontekście platformy Xbox.
Słynny amerykański producent i wykonawca muzyki rap, 33-letni Sean „P. Diddy” Combs (niegdyś funkcjonował w branży pod pseudonimem „Puff Daddy”), ponownie skierował swoją egzystencjalną drogę ku rynkowi elektronicznej rozrywki (vide news z 16 kwietnia 2003). Tym razem gwiazdor podjął współpracę z korporacją Microsoft w kontekście platformy Xbox.
Głos wspominanego osobnika stanowić ma integralną część nowej serii filmów reklamowych konsoli Billa Gatesa. Za pomocą odpowiednio dobranych rymów w ciągu trzydziestu sekund zachwalane będą gry pokroju Project Gotham Racing 2 (realistyczne wyścigi samochodowe), Amped 2 (wirtualna jazda na snowboardzie) i Grabbed by the Ghoulies (hybryda dynamicznej akcji i elementów przygodowych).
„Jestem dumny z bycia (...) odpowiedzialnym za łączenie milionów z marką Xbox (...).” – oznajmił współautor (tercet z Nelly i Murphy Lee) utworu pt. Shake Ya Tailfeather (fragment ścieżki dźwiękowej kinowego hitu Bad Boys II), zajmującego obecnie wysokie miejsca na listach przebojów w skali globalnej.