Cyfrowa dystrybucja - promocje na weekend 26-27 lutego (Command & Conquer)
To ja tylko tak od siebie dodam - te ceny można jeszcze zmniejszyć:
1. D2D UK - kod "VATFREE" - dodatkowe -20%, nawet na tytuły objęte promocją.
2. Impulse - kod "SURVEY2010" - dodatkowe -10%, również działa z promocjami.
Mam jeszcze pytanie odnośnie Direct2Drive. Jak kupie tam Empire i Napoleon Total War to dostane klucz do aktywacji na steamie? Czy gry na ich osobnej platformie?
Mam problem z obsługą d2d. Kiedy odwiedzam kasę niezalogowany, wszystko jest ok, natomiast kiedy najpierw się loguję, wybieram grę i ruszam do kasy pojawia się
Server Error. There's been an error with your request. We apologize for this inconvenience. Please empty your browser temp file, close all browsers and try again. If the error repeats please visit our Support Center to report this error.
Pomimo czyszczenia plików tymczasowych i użycia innej przeglądarki problem problem pozostaje. Czy ktoś ma podobnie, czy to może po prostu przeciążenie serwera?
Sprawdzałeś pod IE? Dość częsty błąd i właśnie na "wyczyszczonym" IE najlepiej tam wchodzić.
TomekCS - moim zdaniem RA3 jest najsłabszą grą z serii C&C. Nie znaczy to, że jest bardzo słaby ale nie jest to też porządna gra. Brakuje głównie balansu.
@Tuminure
Dzieki za odpowiedz. Wlasnie kupilem Empire i Napoleon Total War na d2d za ok. 30zł. Mysle ze sie bardzo oplacalo. Teraz tylko jakies 34gb sciagania ;)
@kjx
Dzięki za szybką odpowiedź. Sprawdzałem na IE 8 i 9, pod Vistą i Win7, niestety ciągle nie mogę wejść do tej cholernej kasy. Masz jeszcze jakieś pomysły na ominięcie tego błędu?
Niestety, nie. Przekopałem google oraz oficjalną stronę supportu i, pomimo tego, że znalazłem setkę wpisów o tym problemie, to nigdzie nie było działającego rozwiązania. Jedyne co mi przychodzi do głowy, próbować, próbować i jeszcze raz próbować. Ewentualnie sprawdzić jeszcze na Firefoksie lub poprosić kogoś o gifta. W wątku "Łowcy okazji" była też rozmowa o tym problemie i do niczego nie doszliśmy. Możliwe też, że problem tkwi po stronie D2D - może rzeczywiście ich serwery szwankują.
Zapytam jeszcze tak: jesteś pewien, że wszystko dobrze robisz? Strona .uk? Jesteś zalogowany? Dane poprawne?
@kjx
Problem połowicznie rozwiązany, pomogło założenie nowego konta i poszło bez problemu. Nie wiedzieć czemu serwer odbijał połączenie z poczty inbox.com a przyjął z gmaila. Natomiast teraz nie przyjmuje mi wpisywanych numerów telefonicznych i odsyła mnie do supportu. LOL, czuje się jak w jakimś komunistycznym sklepie, gdzie kierownik ma jedną kwestię: Nie ma, nie ma, nie ma. Na Steamie jest to 100 razy prostsze ;)
Czyżbyś mówił o tym?
http://support.direct2drive.com/ics/support/KBAnswer.asp?questionID=2716
Jeśli tak, to niestety, z tego co wiem, nie zadziałają numery telefonów w systemie pre-paid (na kartę, mix, itp). D2D jakis czas temu wprowadziło dla nowych tę dziwną procedurę potwierdzania swojej tożsamości. Jeśli posiadasz stare konto na IGN, to użyj jego do logowania na D2D (wtedy nie powinno być żadnych problemów z żadnymi potwierdzeniami).
@down: Nie ma sprawy. Dziwi mnie tylko ta polityka D2D. Na pewno zdają sobie sprawę ile czasem problemów sprawiają te ich procedury, a nic z tym nie robią.
@kjx
Obejrzałem wcześniej tę stronę pomocy, wprowadziłem nr telefonu stacjonarnego, razem z prefixem, ale został odrzucony, poza tym tel. mam tylko na prepaid. Miałem stary login założony na fileplanet, właśnie na domenie inbox, ale został odrzucony przy wejściu do kasy. W każdym razie dzięki za pomoc :)
Edit: W końcu się udało, jestem szczęśliwy. Jak mogę uzyskać kod do Steama do tej gry, o którym wspomniał TomekCS w [3]?
@FockeWulf
Jak zakupiles gre to klikasz na download, przewijasz stronke na dol i tam masz 2 klucze: do empire i do napoleona. Wklepujesz je w steamie i to wszystko :)