autor: Karol Cichoński
Cybernetyczne cRPG rodem z Akelli
Firma Akella specjalizująca się w podbojach morskich spod znaku szpady i opaski pirackiej mogąca pochwalić się takimi produkcjami jak Age of Sail II, Pirates of the Caribbean czy Sea Dog przygotowuje wydanie cyberpunkowego cRPG’a o nazwie Metalheart: Replicants Rampage.
Firma Akella specjalizująca się w podbojach morskich spod znaku szpady i opaski pirackiej mogąca pochwalić się takimi produkcjami jak Age of Sail II, Pirates of the Caribbean czy Sea Dog przygotowuje wydanie cyberpunkowego cRPG’a o nazwie Metalheart: Replicants Rampage.
Na chwilę obecną warstwa fabularna tej produkcji objęta jest jeszcze tajemnicą, aczkolwiek wiadomo, iż wcielamy się w przedstawiciela rasy ludzkiej. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie to, że naszymi przeciwnikami są maszyny, a naszym głównym problemem jest to, iż jesteśmy właśnie tylko człowiekiem. Będziemy zmuszeni do modyfikowania naszego ciała dodając do jego biologicznej słabości cybernetyczne wszczepy i biotechniczne implanty. Naszym zadaniem będzie przeżyć i uciec z tego zapomnianego przez boga miejsca, jakim jest świat Metalheart: Replicants Rampage.
Podczas swojej przygody gracz będzie mógł stworzyć swoją drużynę (maksymalnie sześcioosobową) przyłączając przedstawicieli czterech rożnych ras, tj.: replikantów, cyborgów, mutantów oraz nomadów. Postacie będą się poruszać po olbrzymim izometrycznym świecie. Każdy bohater, który będzie pod naszą kontrolą będzie miał możliwość modyfikowania swoich umiejętności poprzez dodawanie wszczepów cybernetycznych i biotechnicznych. Dla drużyny składającej się z samych cyborgów będziemy musieli zastosować inną strategię gry niż dla drużyny mutantów i klonów. System walki będzie turowy i zmuszać będzie gracza do podejmowania odpowiednich taktyk aby pokonać przeciwnika.
Najważniejszymi cechami gry są:
- turowy system walki;
- cztery odmienne rasy;
- olbrzymia ilość cybernetycznych modyfikacji postaci;
- możliwość gry sześcioma postaciami;
- generator przygód;
- każdy NPC będzie wyposażony we własną osobowość i inteligencję
- olbrzymi świat;
- bardzo szczegółowa futurystyczna grafika.
Z nieoficjalnych źródeł wiadomo, że gra ma ujrzeć światło dzienne w pierwszym kwartale 2004 roku. Myślę, że wszyscy fanatycy Fallouta znajdą dla siebie zajęcie na długie wieczory przy Metalheart: Replicants Rampage.