autor: Maciej Myrcha
Commandos Strike Force w trybie sieciowym
Wszyscy fani Commandos Strike Force, który sarkali na brak możliwości wzięcia udziału w rozgrywkach wieloosobowych w większym niż 8-mio osobowym składzie, już niedługo powinni stracić powód do narzekań. A wszystko to za sprawą porozumienia podpisanego przez firmy Eidos Interactive, wydawcę gry, oraz Quazal, twórców oprogramowania Net-Z czy Rendez-Vous, wspierającego rozwiązania sieciowe w grach.
Wszyscy fani Commandos Strike Force, który sarkali na brak możliwości wzięcia udziału w rozgrywkach wieloosobowych w większym niż 8-mio osobowym składzie, już niedługo powinni stracić powód do narzekań. A wszystko to za sprawą porozumienia podpisanego przez firmy Eidos Interactive, wydawcę gry, oraz Quazal, twórców oprogramowania Net-Z czy Rendez-Vous, wspierającego rozwiązania sieciowe w grach.
Technologia Net-Z pozwoli programistom i projektantom Pyro Studios skupić się na merytorycznych aspektach rozgrywki i przeniesieniu do niej swoich pomysłów, zamiast zmagać się z problemami związanymi z obsługą sieci. Natomiast Rendez-Vous odciąży firmę Eidos w zakresie hostowania rozgrywek sieciowych - tym zajmie się Quazal. Jak powiedział główny programista Pyro Studios, Ismael Raya Roa, kilkumiesięczna współpraca z Quazal potwierdziła zarówno wysoką jakość technologii jak i profesjonalny poziom wsparcia ze strony twórców Net-Z. "Dzięki Quazal zaimplementowaliśmy w Commandos Strike Force kilka naprawdę świetnych trybów rozgrywki i teraz możemy spędzać więcej po prostu na graniu," dodał.