Centrum Obsługi Klienta PlayStation w nowych godzinach pracy
Sony Computer Entertainment Polska ma przyjemność poinformować, że wyszła naprzeciw prośbom klientów, wydłużając godziny działania Centrum Obsługi Klienta w dni powszednie i wprowadzając dyżury w sobotę. Na związane z PlayStation pytania odpowiadać będzie większa liczba konsultantów.
(Poniższa wiadomość jest oficjalną informacją prasową producenta/wydawcy/dystrybutora gry i jako taka nie jest lub nie musi być wyrażeniem opinii i stanowiska redakcji GRY-OnLine.)
Sony Computer Entertainment Polska ma przyjemność poinformować, że wyszła naprzeciw prośbom klientów, wydłużając godziny działania Centrum Obsługi Klienta w dni powszednie i wprowadzając dyżury w sobotę. Na związane z PlayStation pytania odpowiadać będzie większa liczba konsultantów.
Po wydłużeniu godzin pracy Centrum Obsługi Klienta (0 801 230 000) zapraszamy do dzwonienia:
- od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-21.00
- w soboty w godzinach 9.00-15.00
Nasi konsultanci z przyjemnością odpowiedzą na Państwa pytania.