autor: Radosław Grabowski
C&C3: Tiberium Wars zerwie z tradycją w kwestii programu instalacyjnego
Jednym z najbardziej charakterystycznych elementów pecetowych gier z serii Command & Conquer były dotychczas ciekawie zaprojektowane interfejsy, do których mieliśmy dostęp podczas instalacji na dysk twardy. Na ten temat w kontekście Command & Conquer 3: Tiberium Wars wypowiedział się Michael Verdu z korporacji Electronic Arts w wywiadzie dla redakcji serwisu Computer and Video Games.
Jednym z najbardziej charakterystycznych elementów pecetowych gier z serii Command & Conquer były dotychczas ciekawie zaprojektowane interfejsy, do których mieliśmy dostęp podczas instalacji na dysk twardy. Na ten temat w kontekście Command & Conquer 3: Tiberium Wars wypowiedział się Michael Verdu z korporacji Electronic Arts w wywiadzie dla redakcji serwisu Computer and Video Games.
Otóż w "trójce" nastąpi odejście od tradycyjnej dla cyklu C&C konwencji programu instalacyjnego na rzecz czegoś zupełnie nowego i równie atrakcyjnego. Verdu twierdzi, że dzięki temu developerzy mogą bardziej skupić się na właściwej grze, co w rezultacie powinno zaowocować produktem, który pochłonie graczy bez reszty. Przypomnijmy, iż omawiana strategia czasu rzeczywistego zadebiutuje 28 marca 2007 roku (oprócz wersji PeCetowej w sprzedaży znajdzie się edycja dla Xboxa 360).