Capcom ma licencję na Unreal Engine 3.0
hm.. ciekawe po co kupuja ten silnik skoro maja swoje next-genowe? :P Square ma przeca White Engine, a Capcom na czyms przeciez modzi RE5.. i niby miazdzy. ...? :)
to ze kupili engine nie oznacza ze gry beda robione wylacznie na nim
kupujac prawa do tego silnika kupili rowniez do roznych innowacji w nim zawartych ktore moga wykorzystac w swoich usprawniając je wizualnie jak i optymalizacyjnie
lost planet 2,dead rising 2 na u3 taka perspektywa jest niesamowicie kusząca:)
To sie robi "trendi" - tez se chyba kupie UE3.0 ;)
Dobry to go kupuja - dobry supporta daja a kazda firma sobie ceni produkt sprawdzony.
Kurde popularny silniczek, chyba tak jak kolega z gory, tez go sobie kupie, tylko musze na drobne kase rozmienic. A moze nawet skusze sie na wersje exlusive, ze smycza i koszulka. :P
A tak serio to nawet fajnie, ze zakupili Ue3 chociaz bez niego capcom tez sobie swietnie radzi, czego przykladem jest lost planet, ktoremu niczego nie brakuje (przynajmniej w moim odczuciu).
uQuad - white eng jest na ps3, UE3.0 jest aby np. inna ekipa, nie zwiazana z ich silnikiem stworzyla cos na x360 czy tez na ps3.
co jest dziwnego w kupowaniu silnikow, popatrzcie ile gier bylo zrobionych na poprzednich unreal engine lub chocby q2-3
A co z CryEngine? Czy wyszła jakaś inna gra poza Far Cry na tym silniku? Przecież nawet teraz powala on swoimi możliwościami, a jakoś o nim cicho.
Przecież wychodzi Crysis na CryEngine2, czyli ulepszonym CryEngine znanym z Far Cry'a.
chyba nie o to chodzi, zreszta zdaje sie ze crysis robia tworcy fc. na silniku fc1 z tego co wiem nic nie wyszlo.
-> PAW3K - nie do konca - jak mowia tworcy CryEngine2 - ma one nie wiele wspolnego z CryEngine.
(podobno zostal przepisany prawie od zera - ale jak to czesto bywa pewnie sie troche mijaja z prawda)
Nie chodziło mi o Crysys'a, który zresztą jest dziełem tej samej filmy. Zastanawia mnie tylko dlaczego taki świetny silnik nie został jakoś bardziej wykorzystany np. sprzedany i użyty w innych grach, innych developerów. Szkoda, bo pomimo swoich lat, silnik nadal ma spore możliwości (cryengine 1, nie wspominając już o nowszym), a gry na nim zbudowane wyglądałyby świetnie, równocześnie nie mając dużych wymagań sprzętowych.
jak juz wszyscy beda robic gry na UE3 to konwersje na inne platformy nie beda problemem, prawda?:)
@A_wildwolf_A - to, że kupili U3E, nie znaczy, że mogą z niego wyciąć cokolwiek i wkleić w swój silnik.
jimmyxyz z prostych przyczyn . Ue3 ejst bardzo elastycznym silnikiem z masa narzedzi ktore ulatwiaja zycie developerom plus do tego dosc przystepna cena i duze mozliwosci jesli chodzi o ilosc efektow itp :P .
Co do kupna ue3 w celu copy/paste do swoich silnikow to nie moga tego zrobic :-]