autor: Marcin Skierski
Call of Duty: Ghosts - pecetowa wersja będzie wyglądać najładniej
Mark Rubin ze studia Infinity Ward twierdzi, że Call of Duty: Ghosts na PC będzie najlepiej wyglądającą wersją nadchodzącej odsłony popularnej serii strzelanin. Pod względem graficznym ma wyprzedzać nawet edycje na PlayStation 4 i Xboksa One.
Producent wykonawczy Mark Rubin ze studia Infinity Ward powiedział serwisowi Kotaku, że Call of Duty: Ghosts na PC będzie najładniej wyglądającą edycją tej gry. Pod względem wykonania przebijać ma nawet wersje na konsole nowej generacji.
Poprzednie części serii Call of Duty przygotowywane przez Infinity Ward wykorzystywały na PC wszelkie graficzne elementy z PlayStation 3 oraz Xboksa 360. Oznacza to, że twórcy byli w stanie jedynie podnieść rozdzielczość tekstur i dokonać mało znaczących poprawek, by gry wyglądały nieco lepiej na PC. Teraz pecetowcy otrzymają własny zestaw tekstur i innych graficznych elementów, dzięki czemu mają dostać „najładniejszą odsłonę Call of Duty, jaka kiedykolwiek została stworzona na PC”.
Co ciekawe, Call of Duty: Ghosts na PC ma wyglądać nawet lepiej niż wersje na PlayStation 4 oraz Xboksa One. Oznacza to, że pecetowcy powinni otrzymać najładniejszą edycję nadchodzącej strzelaniny spośród wszystkich dostępnych. Z wiadomych przyczyn gra będzie wyglądać najsłabiej na PlayStation 3, Xboksie 360 oraz Wii U.
Call of Duty: Ghosts to kolejna odsłona niezwykle popularnej serii pierwszoosobowych strzelanin, która ukaże się 5 listopada bieżącego roku na PC, PlayStation 3 oraz Xboksie 360. Daty debiutu edycji na PlayStation 4 i Xboksa One pozostaną nieznane prawdopodobnie do czasu potwierdzenia terminów ukazania się tych konsol w sklepach.
- Zapowiedź – Testujemy multiplayer w Call of Duty: Ghosts – więcej, szybciej, lepiej
- Zapowiedź – Widzieliśmy grę Call of Duty: Ghosts – pies w akcji prosto z E3 2013
- Zapowiedź – Widzieliśmy grę Call of Duty: Ghosts – CoD prawdziwie nowej generacji