Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 17 sierpnia 2006, 08:19

Blazing Angels: Squadrons of WWII tytułem startowym dla PlayStation 3

Wydana w marcu bieżącego roku gra Blazing Angels: Squadrons of WWII doczeka się konwersji na PlayStation 3 – poinformował wczoraj koncern Ubisoft. W ten oto sposób popularna strzelanina będzie dostępna dla posiadaczy wszystkich konsol nowej generacji.

Wydana w marcu bieżącego roku gra Blazing Angels: Squadrons of WWII doczeka się konwersji na PlayStation 3 – poinformował wczoraj koncern Ubisoft. W ten oto sposób popularna strzelanina będzie dostępna dla posiadaczy wszystkich konsol nowej generacji.

Blazing Angels: Squadrons of WWII tytułem startowym dla PlayStation 3 - ilustracja #1

O planach przeniesienia programu na kolejne platformy było już głośno dwa tygodnie temu, kiedy to Ubisoft zapowiedział konwersję na konsolę Nintendo Wii. Jak się okazało, autorzy z rumuńskiego oddziału koncernu nie zapomnieli również o przyszłych posiadaczach urządzenia firmy Sony. Blazing Angels: Squadrons of WWII zadebiutuje na rynku 17 listopada bieżącego roku, czyli równo z premierą PlayStation 3. Oznacza to, że gra będzie tytułem startowym nadciągającej wielkimi krokami konsoli.

Wersja na PlayStation 3 zostanie wzbogacona w stosunku do pierwowzoru o premierowe scenariusze oraz szesnastoosobowy tryb multiplayer. Gra wykorzysta też wszystkie właściwości kontrolera nowe konsoli.

Blazing Angels: Squadrons of WWII tytułem startowym dla PlayStation 3 - ilustracja #2

Blazing Angels: Squadrons of WWII dotychczas ukazał się w wersji na PC oraz konsole Xbox i Xbox 360. Wszystkich zainteresowanych programem odsyłamy do naszej recenzji, w której wzięliśmy pod nóż edycję przeznaczoną na „blaszaki”. Więcej informacji o grze znajdziesz w pozostałych działach naszego serwisu:

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej