Blacklight Retribution - pecetowe serwery zostaną wyłączone w marcu
Studio Hardsuit Labs poinformowało o zakończeniu rozwoju sieciowej strzelanki Blacklight Retribution. Serwery wersji pecetowej zostaną wyłączone w przyszłym miesiącu. Co ciekawe, gra pozostanie aktywna na PlayStation 4.
- Deweloper gry: Zombie Inc/Hardsuit Labs
- Wydawca: Hardsuit Labs
- Gatunek: FPS
- Platformy: PC, PS4
Mamy złe wieści dla fanów sieciowej strzelanki Blacklight Retribution. Odpowiedzialna za grę firma Hardsuit Labs poinformowała, że serwery zostaną zamknięte 11 marca tego roku. Co ciekawe, dotyczy to jedynie wersji pecetowej. Wydanie na PlayStation 4 pozostanie aktywne, choć nie będzie dalej rozwijane.
Utrzymanie przy życiu wersji na PS4 będzie możliwe dzięki temu, że edycja konsolowa nie działa na serwerach dewelopera i korzysta z bezpośrednich połączeń między graczami. Na PlayStation 4 gra pozostanie więc aktywna, choć autorzy nie będą już nad nią pracowali. Oznacza to, że nie mamy co liczyć na nową zawartość ani jakiekolwiek aktualizacje.
Przypomnijmy, że Blacklight Retribution korzysta z modelu darmowego z mikropłatnościami. Aby umilić graczom ostatnie tygodnie z wersją pecetową, wszystkie przedmioty w wirtualnym sklepiku stały się darmowe. Wprowadzający te zmiany patch był ostatnim, jaki jest planowany.
Produkcja zadebiutowała w 2012 r. na PC, a rok później ukazała się konwersja na PlayStation 4. Grę opracowało studio Zombie, które zbankrutowało cztery lata temu. Część pracowników założyła nowy zespół nazwany Builder’s Box (potem przemianowany na Hardsuit Labs), które przejęło prawa do Blacklight Retribution i kontynuowało rozwój projektu.
Hardsuit Labs zajmuje się obecnie kilkoma nieujawnionymi jeszcze projektami i wymagają one pełnej uwagi dewelopera, więc ostatecznie podjęto decyzję o zakończeniu prac nad Blacklight Retribution i wyłączeniu serwerów wersji pecetowej.
- Oficjalna strona gry
- Recenzja gry Blacklight: Retribution. Płacić czy nie płacić, oto jest pytanie...