Bethesda prosi graczy Oblivion Remastered o pomysły na duże zmiany w gameplayu. Opcji jest naprawdę sporo i dotyczą ...
Jakoś w żadnego TES'a się nigdy nie wciągnąłem, ale gdyby tak dostosowali rozgrywkę w tym remasterze do dzisiejszych standardów to może i bym się skusił na jeszcze jedną szanse dla tej serii.
Co osobiście bym chciał do poprawki w kwestii Obliviona (remaster)?
- Osobiście zamiast poprawy skalowania, to bym osobiście dał skalowanie dla pomocników (i mówię tu szczególnie o tych z Knights of the Nine). Chodzi mi głównie o to, żeby NPC (po zebraniu wszystkich) mieli większe szanse na przeżycie w ostatnim zadaniu z tegóż dodatku, żeby wszyscy (albo i większość) imiennych NPC przeżyła to starcie zanim dotrzemy do odpowiedniego punktu (w przypadku, gdy mamy dość wysoki poziom postaci, bo tutejsi przeciwnicy też się skalują)
- Możliwość naprawy/zmiany ekwipunku naszym pomocnikom. Tak, znowu odnoszę się to Knights of the Nine, gdzie przecież na wyższym poziomie postaci przeciwnicy z łatwością rozpłatają ich zbroje (bronie to mogą podnieść).
To tylko moje sugestie, ale osobiście zobaczymy, co z tego wyniknie (gdyż Oblivion był moją pierwszą grą RPG na PS3 i do teraz zastanawiam się, czy nie odświeżyć tejże gry).
Bethesda chce pomoc?
Proszę bardzo.
Przestańcie wydawać remastery, o które nikt nie prosi i których nikt nie potrzebuje.
Zróbcie nową grę.
Nie ma za co.
A dla czego ma nie robić remasterów, które miliony graczy chcą kupić. Bo TY tak uważasz?
Oczywiście powtarza się obserwacja, żeby nie kupować gier na premierę, nawet tak nieoczekiwaną (tzw. shadowdrop - pierwszy raz spotkałem się z tym określeniem), lecz poczekać kilka miesięcy. Za jakiś czas ta gra będzie dużo lepsza, nie tylko dzięki modom. Jestem cierpliwy.
To byłaby fajna inicjatywa, jakby faktycznie poprawili te najważniejsze rzeczy typu skalowanie wrogów i zresztą też brak skalowania sojuszników, którzy przez wysoki poziom gracza szybko padają i inne rzeczy.
Porządny remake morrowinda i więcej mi niczego nie potrzeba! Nowej gry od bethesdy już nie chce więcej
Nie mogli tego zrobić przed wydaniem remastera? fuck logic, no ale od nich, to już za wiele nie można wymagać.
Ja osobiscie przychylam sie do opinii, ze to jest test Beci przed Elder Scrolls 6. Becia ma problem taki, ze Creation jest genialnym silnikiem do rpg. No, ale wizualnie juz Starfield pokazal, ze nie da sie bez konca pudrowac trupa. Becia ma problem bo przepisanie Creation na UE5 to tytaniczna robota i kosztujaca kupe kasy. No, a Creation ma naprawde mnostwo zalet. Jest jeszcze jeden problem. W firmie ludzie musieliby sie przesiasc na nowy silnik. Wiec straciliby doswiadczonych pracownikow, albo nawet musieliby zatrudniac nowych. Dlatego Virtuos zostal wynajety do polaczenia Creation - serce gry + UE5 - front graficzny. I moim zdaniem tak powstanie wlasnie ES 6 bo to pozwoli im wydac ta gre w realnym terminie.Becia zrobi serce, a graficzny front UE5 wyrobnicy. Co tez nie odcielo by wsparcia moderow. Bo nie czarujmy sie, ale bez modow to kazda odslona Eldera bylaby juz gra dawno zapomniana.
Nexus wejdz nastepnie top mods filtruj i sortuj wg. wlasnych wymagan. Przeciez scena moderska daje tyle odpowiedzi, ale nawet tego sami nie zrobia potrzebuja nowych danych. Niech ludzie pokaza palcem... na stolksch dalej zasiadaja ludzie co nie maja nic wspolnego z ta rozrywka tylko czysty biznes.
Ja mam sugestie co mogliby poprawic:
-Usunac brody Khajitom albo chociaz dac taka opcje
-Przywrocic wybor plci z type na Male/Female
I w sumie to tyle, reszta jest taka jaka pamietam