Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 16 grudnia 2009, 18:35

autor: Piotr Doroń

Battlefield Heroes z trzema milionami zarejestrowanych użytkowników

Koncern Electronic Arts poinformował, że w ramach sieciowej strzelaniny Battlefield Heroes zarejestrowało się już ponad trzy miliony użytkowników. Każdego kolejnego tygodnia do zabawy zaprojektowanej przez studio EA DICE dołącza 50 tysięcy osób.

Koncern Electronic Arts poinformował, że w ramach sieciowej strzelaniny Battlefield Heroes zarejestrowało się już ponad trzy miliony użytkowników. Każdego kolejnego tygodnia do zabawy zaprojektowanej przez studio EA DICE dołącza 50 tysięcy osób. Do tej pory zaliczyli oni w 150 milionach rozegranych rund ponad 300 milionów fragów.

Pecetowa produkcja, uruchamiana z poziomu przeglądarki internetowej, wystartowała oficjalnie w czerwcu bieżącego roku. Debiut Battlefield Heroes odbył się po wielu miesiącach oczekiwań, a także kilku fazach zamkniętych, a następnie otwartych beta-testów. We wrześniu dowiedzieliśmy się, że w grze zarejestrowano już ponad dwa miliony kont – na kolejny milion przyszło nam zatem poczekać zaledwie dwa i pół miesiąca.

Battlefield Heroes z trzema milionami zarejestrowanych użytkowników - ilustracja #1

W związku z pokonaniem kolejnej granicy twórcy postanowili przeprowadzić kolejną aktualizację BH. W jej ramach opublikowana została nowa mapa – Sunset Showdown. Nie ma ona jednak niczego wspólnego z panującą obecnie zimową aurą. Zmagania toczymy bowiem na terenie słonecznej wyspy, pośrodku której znajduje się kościół – stanowiący bardzo dobry punkt do przeprowadzenia skomasowanego ataku.

Electronic Arts poinformowało również o przeprowadzeniu kilku drobnych zmian w samej grze (związanych m.in. z serwerami, na których grają gracze z Europy), jak i o usunięciu paru problemów wykrytych w ostatnich dniach na oficjalnym serwisie Battlefield Heroes. W ramach produkcji trwają także różnego rodzaju wydarzenia i konkursy, w których mogą wziąć udział użytkownicy gry (np. Wild Pet Spore Challenge).

Przypominamy, że Battlefield Heroes to produkcja dostępna zupełnie za darmo. Gra czerpie zyski przede wszystkim z reklam oraz sprzedaży specjalnych przedmiotów (mikrotransakcje), które można nabywać m.in. w celu wzmocnienia swojej postaci bądź też uczynienia z niej oryginalniejszej jednostki (elementy ubioru itp.). Produkcja studia EA DICE może się pochwalić prężnie działającą społecznością.

Piotr Doroń

Piotr Doroń

Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.

więcej