Battlefield 7 na nowym oficjalnym materiale, prezentującym imponującą destrukcję otoczenie. To niezwykle ważna funkc...
Fajnie to wygląda ta destrukcja, ale szkoda że na Twittera wrzucili bo to video wygląda okropnie przez ten bitrate
Po zawaleniu się ściany dym utrzymuje się znacznie dłużej niż 6 sekund. Postać dobiega do budynku i już ma czysty obraz wewnątrz. Na Szanghaju już lepiej zrobili latały w śmieci w powietrzu i trochę był gorszy obraz.
W którejś części już były podobne zniszczenia. Z rakiety się przyładowało w ścianę to pół ściany spadało na ziemię. Nie raz to kilkoro przeciwników można było tym sposobem załatwić.
Problem polega na tym, że przez dobry system zniszczeń na mapie 80% graczy będzie biegać inżynierami
Przecież taka destrukcja już była 15 lat temu w Bad Company 2 to czym oni się fascynują? Najpierw wszystko upraszczali i likwidowali w kolejnych częściach a teraz wyskakują z testem "hej ludzie odkryliśmy koło" :)
Nie, nie była ale to trzeba mieć jakieś pojęcie i odróżniać te skrypty z bc2 od destrukcji, której bliżej do bf3...
Osłony będą niszczone w 5-tej sekundzie gry więc ta przewaga taktyczna to iluzja.
To samo pomyślałem. Lubię system zniszczeń w Battlefield, zwłaszcza w BC2, 3 i 4, ale jak już gracze ogarną jak i co szybko zniszczyć, to później wszystko jest zrównane z ziemią w parę minut, wystarczy dwóch ogarniętych gości w czołgach.
Już się gubię w tych Battlefieldach: to w produkcji jest 6 i 7 czy ktoś szasta numerami jak się tylko komu podoba??