Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 21 lipca 2017, 10:30

Battlefield 1 z drugą mapą nocną oraz próbną wersją Premium

Studio DICE rozpoczęło pierwszą rundę próbnej wersji Premium w grze Battlefield 1. W ramach wydarzenia gracze mogą zapoznać się z zawartością dotychczas wydanych DLC, w tym ze świeżo udostępnioną drugą mapą nocną - Prise de Tahure.

Studio DICE wypuściło kolejne pole bitwy dla gry Battlefield 1 o nazwie Prise de Tahure. Jest to druga mapa nocna po Offensywie Nivelle’a i podobnie jak tamta arena dostępna jest tylko dla posiadaczy przepustki Premium (i ich znajomych dzięki funkcji współdzielenia przepustki Premium Friends) oraz nabywców dodatku Nie Przejdą. Przynajmniej w teorii, bowiem wczoraj wystartowała też próbna wersja Premium – pierwsze z serii wydarzeń pozwalających na wypróbowanie map z DLC za darmo. Akcja potrwa do 27 lipca i w tym czasie gracze mogą dowolnie korzystać z zawartości DLC, bez potrzeby zapraszania do oddziału, jak ma to miejsce w przypadku współdzielenia Premium. Uwzględniono tu mapy ze wspomnianego dodatku Nie Przejdą (w tym właśnie Prise de Tahure), tryb Linii Frontu oraz nowe operacje. By jednak nie było za wesoło, osoby nieposiadające przepustki Premium lub wspomnianego rozszerzenia nie będą otrzymywały punktów doświadczenia w trakcie na gry na mapach z dodatku, chyba że zdecydują się później na zakup tej pierwszej. Ponadto tylko posiadacze Premium oraz poszczególnych dodatków będą mieli dostęp do uzbrojenia wprowadzonego w danym DLC.

Do 27 lipca gracze mogą zapoznać się za darmo z zawartością dodaną w DLC. - Battlefield 1 z drugą mapą nocną oraz próbną wersją Premium - wiadomość - 2017-07-21
Do 27 lipca gracze mogą zapoznać się za darmo z zawartością dodaną w DLC.

Oprócz tego DICE wypuściło garść poprawek do gry w najnowszej aktualizacji. Twórcy naprawili błąd na Offensywie Nivelle’a pozwalający na korzystanie z zestawów polowych w piątym sektorze przed jego aktywacją w trybie Szturmu, jak również lekko zbalansowali dwie inne mapy: Soissons oraz Fort de Vaux. Poprawiono też system głosowania na kolejne pole bitwy (od teraz będzie wykluczał obecną oraz poprzednią mapę) oraz wyeliminowano problem z rozłączaniem się gracza podczas ładowania mapy. Więcej informacji w języku angielskim na temat wprowadzonych zmian znajdziecie na oficjalnej stronie gry.

Jakub Błażewicz

Jakub Błażewicz

Ukończył polonistyczne studia magisterskie na Uniwersytecie Warszawskim pracą poświęconą tej właśnie tematyce. Przygodę z GRYOnline.pl rozpoczął w 2015 roku, pisząc w Newsroomie growym, a następnie również filmowym i technologicznym (nie zabrakło też udziału w Encyklopedii Gier). Grami wideo (i nie tylko wideo) zainteresowany od lat. Zaczynał od platformówek i do dziś pozostaje ich wielkim fanem (w tym metroidvanii), ale wykazuje też zainteresowanie karciankami (także papierowymi), bijatykami, soulslike’ami i w zasadzie wszystkim, co dotyczy gier jako takich. Potrafi zachwycać się pikselowymi postaciami z gier pamiętających czasy Game Boya łupanego (jeśli nie starszymi).

więcej